Ga naar inhoud

Overclocken nVidia GeForce 4 MX 440


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb thuis in mijn PC een nVidia GeForce 4 MX 440 hangen. Ik wil hem graag overclocken, maar het probleem is dat ik niet weer welk programma ik ervoor moet gebruiken. Ik heb Rivatuner al eens geprobeerd, maar ik snap er GEEN bal van :-? . Kan iemand me hiermee helpen, en zeggen hoe ik die kaart moet overlocken??? Al vast bedankt voor alle reacties! P.S. Ik vind het ook goed al we hem handmatig overclocken en niet met softwate, maar ik wil het dan wel op de makkelijkste manier kunnen doen. MVG, FTPserver
Link naar reactie
[quote:f872f3402b="FTPserver"]Hallo mensen, Ik heb thuis in mijn PC een nVidia GeForce 4 MX 440 hangen. Ik wil hem graag overclocken, maar het probleem is dat ik niet weer welk programma ik ervoor moet gebruiken. Ik heb Rivatuner al eens geprobeerd, maar ik snap er GEEN bal van :-? . Kan iemand me hiermee helpen, en zeggen hoe ik die kaart moet overlocken??? Al vast bedankt voor alle reacties! P.S. Ik vind het ook goed al we hem handmatig overclocken en niet met softwate, maar ik wil het dan wel op de makkelijkste manier kunnen doen. MVG, FTPserver[/quote:f872f3402b] ik heb dezelfde kaart. Als je Rivatuner voor je pakt dan zie je in een balkje staan: NVIDIA GeFOrce MX 440/Plug 'n Play Monitor ofzo. daaronder zie je dan 128 bit AGP blablabla en dan zie je nog in datzelfde balkje: customize, met een soort schuin naar beneden wijzend driehoekje. daar moet je op klikken en dan de eerste van links nemen. vanaf daar snap je het denk ik wel. En als je mijn aanwijzingen niet snapt geef ik wel een paar screenshotjes.
Link naar reactie
[quote:13bdca5086="Interficior"][quote:13bdca5086="FTPserver"]Hallo mensen, Ik heb thuis in mijn PC een nVidia GeForce 4 MX 440 hangen. Ik wil hem graag overclocken, maar het probleem is dat ik niet weer welk programma ik ervoor moet gebruiken. Ik heb Rivatuner al eens geprobeerd, maar ik snap er GEEN bal van :-? . Kan iemand me hiermee helpen, en zeggen hoe ik die kaart moet overlocken??? Al vast bedankt voor alle reacties! P.S. Ik vind het ook goed al we hem handmatig overclocken en niet met softwate, maar ik wil het dan wel op de makkelijkste manier kunnen doen. MVG, FTPserver[/quote:13bdca5086] ik heb dezelfde kaart. Als je Rivatuner voor je pakt dan zie je in een balkje staan: NVIDIA GeFOrce MX 440/Plug 'n Play Monitor ofzo. daaronder zie je dan 128 bit AGP blablabla en dan zie je nog in datzelfde balkje: customize, met een soort schuin naar beneden wijzend driehoekje. daar moet je op klikken en dan de eerste van links nemen. vanaf daar snap je het denk ik wel. En als je mijn aanwijzingen niet snapt geef ik wel een paar screenshotjes.[/quote:13bdca5086] Ik snap het nog niet zo goed, zou je mij toch een paarscreenshots kunnen geven :oops: :oops:
Link naar reactie
[img:5d061e330e]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/RT-pijltje.gif[/img:5d061e330e] waarna volgt [img:5d061e330e]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/RT-pijltje2.gif[/img:5d061e330e] daar klik je dus de eerste aan En dan lekker verschuiven: [img:5d061e330e]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/RT-Settings.gif[/img:5d061e330e] op 300/425 ofzo
Link naar reactie
[quote:44d37e44ce="NoepZoR"]300/425 schiet ook niet op :S had em op 330/460 maar hij kreeg laatst ineens last van de warmte :S zal wel komen omdat er een AXP2600+ bij in hangt ipv. een p3 800 :) die paar fps die ik meer krijg door OC'en is het mij niet waard, dus ikga volgende maand voor een 9600pro 8)[/quote:44d37e44ce] Jaaaaja, en wat voor merk/koeling zit er dan op dat ding van jou? Ik wil ook een ATi Maarja, ik moet ergens geld vandaan zien te toveren trouwes, ik had eerst het fannetje iets te strak aangedraaid en toen knapte het stuk aan de zijkant, dus wat ok de fan heen zit, door tweeën aan een kant :roll:, Kolere kleine schroefjes ook altijd.
Link naar reactie
[quote:26b9f6daa1="Interficior"][quote:26b9f6daa1="NoepZoR"]300/425 schiet ook niet op :S had em op 330/460 maar hij kreeg laatst ineens last van de warmte :S zal wel komen omdat er een AXP2600+ bij in hangt ipv. een p3 800 :) die paar fps die ik meer krijg door OC'en is het mij niet waard, dus ikga volgende maand voor een 9600pro 8)[/quote:26b9f6daa1] Jaaaaja, en wat voor merk/koeling zit er dan op dat ding van jou? Ik wil ook een ATi Maarja, ik moet ergens geld vandaan zien te toveren trouwes, ik had eerst het fannetje iets te strak aangedraaid en toen knapte het stuk aan de zijkant, dus wat ok de fan heen zit, door tweeën aan een kant :roll:, Kolere kleine schroefjes ook altijd.[/quote:26b9f6daa1] just a lil' fan 8) oftewel het standaard cheapass heatsinkje + fan van Point Of View... en geld is geen probleem aangezien ik deze week of volgende week mijn salaris krijg 8)
Link naar reactie
[quote:bd22ffc452="FTPserver"]http://62.131.36.56/public/naamloos.jpg He he, eindelijk hij doet het :-?[/quote:bd22ffc452] En wat is dan je probleem? jij hebt gewoon een iets nieuwere versie als ik en daarom ziet het er anders uit. Of doel je op de Memory Clock die tieveslaag is. daar weet ik verder ook geen antwoord op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...