Ga naar inhoud

9600 XT overklokken..


Aanbevolen berichten

[quote:f0b3295883="Interficior"][quote:f0b3295883="killdisease"]wat zijn de beste overklok utilities voor een 9600 XT.. heeft overdrive veel nut of kan ik dat beter uitzetten als ik overklok??[/quote:f0b3295883] 'k Denk gewoon Rivatuner (www.guru3d.com/rivatuner). maarre, wat is een overdrive :oops: ?[/quote:f0b3295883] Ik denk zelf dat Overdrive een overlock programma is :oops: Ik weet het ook niet zeker :oops: :oops: :-?
Link naar reactie
[quote:b3c1302f6f="Interficior"]'k Denk gewoon Rivatuner (www.guru3d.com/rivatuner). maarre, wat is een overdrive :oops: ?[/quote:b3c1302f6f] overdrive is automatische OC feature die bij ati xt kaarten zit maar bij hogere tempraturen gaat de snelheid weer omlaag (dacht ik RD verbeter me maar als ik het fout heb :P)... dus eigenlijk vrij nutteloos alleen maar heel even in een spel.... (kort door de bocht geredeneerd :)) maaruh... rivatuner gebruiken en dan overdrijf uitzetten :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...