Ga naar inhoud

ReelMagic alternatief gezocht


Aanbevolen berichten

Allereerst mijn excuses voor het cross-posten, het is niet mijn gewoonte, maar ik weet niet of dit een hardware, software of games probleem is... Het probleem: ik heb ooit het spel "Return to Zork" gekocht. De uitvoering die ik heb is alleen geschikt voor gebruik i.s.m. een ReelMagic MPEG kaart. Ik wist dit trouwens al van te voren, maar het spel was tien gulden, en ik ben een Zork fan, vandaar. Nu, enkele jaren later, heb ik nog steeds geen ReelMagic MPEG kaart weten te bemachtigen... De huidige grafische kaarten kunnen volgens mij veel meer dan zo'n oude ReelMagic kaart, alleen krijg ik Zork niet aan de praat, dus: 1) Weet iemand een alternatief voor de ReelMagic MPEG kaart 2) Is er een (softwarematige) emulator voor de ReelMagic 3) Is er een patch voor Return to Zork zodat 'ie toch werkt op mijn Geforce2 MX (of een andere gangbare kaart) Grtz, Michiel van Leeuwen
Link naar reactie
Met 'ReelMagic' en 'RealMagic' wordt de zelfde kaart bedoeld. Je spelt het overigens officiëel met 'ee', maar dit terzijde... Ik kan van een andere forumgebruiker een dergelijke kaart overnemen, dus de hardwarekant is binnenkort opgelost. Die setup tip moet ik nog even uitproberen (zou toch wel leuk zijn als dat ook werkte), maar die ReelMagic kaart komt ook nog wel van pas bij andere zaken. Allemaal hartelijk dank voor de reacties! Michiel van Leeuwen Poortvliet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...