Ga naar inhoud

computer loopt vast bij stand optimale prestatie videokaart


Aanbevolen berichten

Ik speel spellen met de videokaart in optimale prestatie stand. Dat geeft geen problemen, maar als ik internet of email dan loopt de computer soms vast. De foutmelding verwijst naar de videokaart. Als ik die weer op standaardwaarden zet is er niets aan de hand. Wel lastig, want dan moet ik bij games steeds de stand te veranderen. Heeft iemand tips?
Link naar reactie
[quote:f37c36bf22="opip"][quote:f37c36bf22="PhoenixNL"]probeer de catalyst 3.7 eens, dies stukken stabieler[/quote:f37c36bf22] ik was van plan 3.9 te nemen, maar is 3.7 dan toch nog stabieler?[/quote:f37c36bf22] Bij mij loopt de Catalyst 3.10 juist erg stabiel, nergens problemen mee, heb je toen je de Cat 3.10 instaleerde wel eerste de oude drivers grondig verwijderd zoals in de FAQ staat
Link naar reactie
[quote:6c8ec4a243="Red Dragon"][quote:6c8ec4a243="opip"][quote:6c8ec4a243="PhoenixNL"]probeer de catalyst 3.7 eens, dies stukken stabieler[/quote:6c8ec4a243] ik was van plan 3.9 te nemen, maar is 3.7 dan toch nog stabieler?[/quote:6c8ec4a243] Bij mij loopt de Catalyst 3.10 juist erg stabiel, nergens problemen mee, heb je toen je de Cat 3.10 instaleerde wel eerste de oude drivers grondig verwijderd zoals in de FAQ staat[/quote:6c8ec4a243] ja, oude drivers volgens de faq verwijderd met driverclean. als het probleem zich weer voordoet, ga ik driver 3.7 installeren Overigens iedereen gelukkig nieuwjaar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...