Ga naar inhoud

30.82 driver


Aanbevolen berichten

Wat is er verandert na de 30.82 driver va NVidia? Ik kan bijv. Red Alert alleen maar spelen op mijn GeForce 3Ti500 met de 30.82. De enige driver die ik daarna nog kan installeren is de 40.72 WHQL driver. Na 40.72 gaat het gruwelijk mis met installeren, krijg computer de alleen maar in veilige modus opgestart. Het is voor games allemaal niet zo erg (vind ik persoonlijk), maar de laatste versie van tv-tool verlangt een driver versie van 43.45, dus...
Link naar reactie
Heb dat allemaal al geprobeerd. Ik heb er zelfs een andere computer omheen gebouwd en kreeg precies hetzelfde probleem. Je merkt al tijdens het installeren van de drivers dat het misgaat: als het niet goed gaat wacht ie bij 33% een tijd. Gaat de driverinstallatie wel goed, dan wacht ie tijdens de installatie van de drivers bij 66%.
Link naar reactie
Vreemd, de GeForce 3Ti500 zou gewoon moeten werken met de 53.03 drivers, als het niet werkt denk ik eerder aan een conflict met je instalatie. een schone instalatie van windows met de 53.03 drivers werkt ook niet? Overigens zou ik met een GeForce 3Ti500 gewoon de 30.82 als dat prima gaat. waar heb je de nieuwere drivers voor nodig?
Link naar reactie
Ik heb een verse installatie met deze kaart gedaan op 2 verschillende systemen. Eerst kreeg ik de volgende mededeling van WindowsXP: "Computer restarted after an unexpected shutdown. Microsoft Windows detected a possible device failure. The driver for the display device was unable to complete a drawing operation. Please check with the device manufacturer for a driver update" Die krijg ik als drivers gebruik onder nummer 30.85 die niet WHQL zijn. Boven de 40.72 werken ook de WHQL drivers niet (goed) meer. Ik wil boven de 40.72 gaan, omdat TVTool 9.5.5.3 drivers verwacht boven 43....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...