Ga naar inhoud

S3 Savage 4 of ATI Radeon 7000 32 MB DDR


Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn zwager heeft een nieuwe PC. Daar zou oorspronkelijk een ATI Radeon 7000 32 MB DDR inzitten, echter, later bleek het een S3 Savage 4 32 MB te zijn. Volgens de winkelier zijn de prestaties ongeveer hetzelfde, wat denken jullie? Naar mijn weten heeft de Savage 4 sdram, dus dat zou al een minpunt moeten zijn. Zijn de prestaties ongeveer gelijk of niet. De winkelier zei ook dat het prijsverschil ongeveer € 5,- is. Ik hoor graag van jullie.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties, het is geen on board kaart gelukkig, maar ik zal dan toch maar een andere kaart opeisen, als ze die nog kunnen leveren tenminste, misschien dat ze er daardoor een Savage in hebben geprikt. Die knakker in de winkel wist niet eens hoe het kwam dat er een andere kaart inzat, maar goed, ik ga wel terug. Trouwens, toen ik met AIDA32 de hele boel ging bekijken zag ik trouwens dat AGP disables was, in de bios staat het wel allemaal aan enzo, dus waar dat nou weer aan kan liggen...........? Hij draait op een Asus P4PE-X mainboard met Intel 845 PE chipset en Windows XP SP1. Misschien dat jullie een idee hebben?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...