anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Delen Geplaatst: 30 december 2003 Ik heb een Asus V8460 Ultra DELUXE TI4600 kaart van 13 maanden oud en die is stuk. Op 4 november naar Alternate in Ridderkerk gebracht. De kaart zou opgestuurd worden naar Asus. Heb ik vorige week gebeld want het gaat wel erg lang duren deze lijdensweg, zegt die man dat ik in de 1e week van 2004 moet terug bellen voor de status. Als de kaart nog niet gerepareerd is krijg ik een nieuwe "vergelijkbaar" type. Mijn vraag is welke kaart is "vergelijkbaar" voor deze want ik zie door de bomen het bos niet meer....of andersom. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2003 Verglijkbaar? Minimaal een FX5600Ultra, beter een FX5700Ultra (en dan betaal je wat bij voor de FX5900XT heb jij weer een top-kaart ;) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2003 mail ze ff met wat ze vergelijkbaar vinden.... HJS ben je niet iets te optimistisch? :lol: :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2003 [quote:269c276a69="Vandread"]HJS ben je niet iets te optimistisch? :lol: :roll:[/quote:269c276a69] Nee, een ti-4600 is zonder het gebruik van FSAA en AF volgens mij sneller dan een FX5600Ultra, met FSAA en AF word het een ander verhaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Nou weet ik nog niks, wat is nou wijsheid......of is een radeon een optie? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 vergelijkbaar ligt eraan wat alternate vind he..... dus bel/mail alternate maar eerst :) en laat het dan hier weten en dan zeggen wij wel of dat een fatsoenlijke deal is ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Ja, ik heb slechte ervaringen bij die gasten. Het liefst koop ik er een bij een ander waar de service normaal is want bij alternate wordt je behandelt als een paria als je betaald hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 aha.... dan zou ik gaan klagen bij wat vrienden die ik daar heb :P :roll: maaruh niet geschoten is altijd mis he... enige wat ik van die winkel vind is dat je altijd zo lang in de rij staat :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 [quote:881bdaee2d="Vandread"]aha.... dan zou ik gaan klagen bij wat vrienden die ik daar heb :P :roll: maaruh niet geschoten is altijd mis he... enige wat ik van die winkel vind is dat je altijd zo lang in de rij staat :lol:[/quote:881bdaee2d] Dan heb je der nog ma weinig trug hoeven brengen/problemen gehad zeker?? Vriendjes politiek anders daar :wink: :lol: Heb er persoonlijk ook niet al te goede ervaringen mee, bestellingen die zonder melding gewijzigd worden, garantie afwijzingen etc...... Wat wij vergelijkbaar vinden boeit alternate btw niet, daar kunnen wij ook niks aan veranderen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 RAdeon 9600 Pro\XT is te verkiezen boven een FX 5600\5700 Ultra\XT Maar ja, wat bieden ze aan, dan kunnen we gericht reageren ;) Mooie Avatar 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Nou in 2002 had ik een geforce3 waar de koelfans van stuk gingen en dat was geen prob. bij alternate......kreeg meteen een andere mee. Maar die werkte niet, was gewoon stuk, gewoon een kapotte uit het schap gepakt. De geforce3 was uitverkocht bij die gasten en deze werd weggestuurd voor reparatie. Dat heeft dus geduurd van mei tot oktober, ik heb een weet niet hoeveel keer gebeld en niemand weet daar iets. Ik heb toen een collega van mijn werk ingeschakeld omdat zijn zoon daar parttime werkt en toen kreeg ik een mail dat ik een andere kaart kon afhalen met bijbetaling.......dat is dus deze die stuk is. Koop niks bij die lui want ze verkopen volgens mij kapot spul en als je betaald hebt ben je nog minder als een hoop stront. Kortom slechte service en nu hou ik hierover op want ik zou nog uren kunnen doorgaan over die zaak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Vergelijkbaar is wellicht gewoon een andere Ti4600. Die worden nog gewoon verkocht, zei het misschien dat je niet een asus krijgt maar een ander merk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Ja, maar mijn ervaring zegt dat zij hem niet meer hebben. Maar goed ik wacht wel af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 [quote:fc014008ea="donvanvliet"]Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil:[/quote:fc014008ea] vergelijkbaar is een iets nieuwere revisie nummer. nieuwere firmware of mischien iets luxere ze zullen nooit een oudere type doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 [quote:9f9b2f6e27="taco78"][quote:9f9b2f6e27="donvanvliet"]Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil:[/quote:9f9b2f6e27] vergelijkbaar is een iets nieuwere revisie nummer. nieuwere firmware of mischien iets luxere ze zullen nooit een oudere type doen[/quote:9f9b2f6e27] Dan ken jij alternate duz blijkbaar niet :-? Kijk eens goed in hun garantievoorwaarden, daar zou het inprincipe ergens bij moeten staan, jou zou ook eens de consumentenbond kunnen raadplegen wat de winkelier moet doen in zo'n situatie..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 En, wat hebben ze gezegd. Mij lijkt het onzin van die dagwaarde. 3 jaar garantie is 3 jaar garantie, dus een verglijkbare kaart !! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ik heb de consumentenbond gebeld en dat van die dagwaarde kunnen ze gewoon doen, geen speld tussen te krijgen.........dat noemen ze tegenwoordig 3 jaar fabrieksgarantie, bah doodziek word je ervan. Nou ze kwamen vandaag met de mededeling dat ik volgende week mijn kaart weer terug heb. Gerepareerd en wel bij Asus. Krijg ik op die reparatie zeker weer zo'n soort garantie waar je geen zak aan hebt. Ergens vind ik dit prima want met een nieuwe kaart zit je weer aan die oplichters gebonden ivm "garantie". Jullie horen het wel of die kaart weer werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2004 Nou morgen ga ik mijn grafische kaart ophalen bij Alternate. Asus heeft hem niet gerepareerd maar een nieuwe geleverd (zelfde type). Ik ga hiervan uit dat de problemen met die gasten verleden tijd is. In ieder geval bedankt voor de informatie. 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen