Ga naar inhoud

Geforce 4 stuk


Aanbevolen berichten

Ik heb een Asus V8460 Ultra DELUXE TI4600 kaart van 13 maanden oud en die is stuk. Op 4 november naar Alternate in Ridderkerk gebracht. De kaart zou opgestuurd worden naar Asus. Heb ik vorige week gebeld want het gaat wel erg lang duren deze lijdensweg, zegt die man dat ik in de 1e week van 2004 moet terug bellen voor de status. Als de kaart nog niet gerepareerd is krijg ik een nieuwe "vergelijkbaar" type. Mijn vraag is welke kaart is "vergelijkbaar" voor deze want ik zie door de bomen het bos niet meer....of andersom. :-?
Link naar reactie
[quote:881bdaee2d="Vandread"]aha.... dan zou ik gaan klagen bij wat vrienden die ik daar heb :P :roll: maaruh niet geschoten is altijd mis he... enige wat ik van die winkel vind is dat je altijd zo lang in de rij staat :lol:[/quote:881bdaee2d] Dan heb je der nog ma weinig trug hoeven brengen/problemen gehad zeker?? Vriendjes politiek anders daar :wink: :lol: Heb er persoonlijk ook niet al te goede ervaringen mee, bestellingen die zonder melding gewijzigd worden, garantie afwijzingen etc...... Wat wij vergelijkbaar vinden boeit alternate btw niet, daar kunnen wij ook niks aan veranderen :wink:
Link naar reactie
Nou in 2002 had ik een geforce3 waar de koelfans van stuk gingen en dat was geen prob. bij alternate......kreeg meteen een andere mee. Maar die werkte niet, was gewoon stuk, gewoon een kapotte uit het schap gepakt. De geforce3 was uitverkocht bij die gasten en deze werd weggestuurd voor reparatie. Dat heeft dus geduurd van mei tot oktober, ik heb een weet niet hoeveel keer gebeld en niemand weet daar iets. Ik heb toen een collega van mijn werk ingeschakeld omdat zijn zoon daar parttime werkt en toen kreeg ik een mail dat ik een andere kaart kon afhalen met bijbetaling.......dat is dus deze die stuk is. Koop niks bij die lui want ze verkopen volgens mij kapot spul en als je betaald hebt ben je nog minder als een hoop stront. Kortom slechte service en nu hou ik hierover op want ik zou nog uren kunnen doorgaan over die zaak.
Link naar reactie
Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:fc014008ea="donvanvliet"]Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil:[/quote:fc014008ea] vergelijkbaar is een iets nieuwere revisie nummer. nieuwere firmware of mischien iets luxere ze zullen nooit een oudere type doen
Link naar reactie
[quote:9f9b2f6e27="taco78"][quote:9f9b2f6e27="donvanvliet"]Vandaag die gasten gebeld en ze moeten me nu een alternatief leveren. Degene die ik aan de lijn had heeft er geen verstand van dus morgen wordt ik daarover gebeld. Nu begon ze wel te zeuren over een dagwaarde van mijn kaart....wat ik daar nou mee ik heb toch niet voor niets 3 jaar garantie dan heb ik toch gewoon recht op een zelfde kaart ook al istie net zo duur als de defecte toen. Kunnen ze die dagwaarde hanteren of niet? Want dan ga ik erop achteruit. :evil: :evil:[/quote:9f9b2f6e27] vergelijkbaar is een iets nieuwere revisie nummer. nieuwere firmware of mischien iets luxere ze zullen nooit een oudere type doen[/quote:9f9b2f6e27] Dan ken jij alternate duz blijkbaar niet :-? Kijk eens goed in hun garantievoorwaarden, daar zou het inprincipe ergens bij moeten staan, jou zou ook eens de consumentenbond kunnen raadplegen wat de winkelier moet doen in zo'n situatie.....
Link naar reactie
Ik heb de consumentenbond gebeld en dat van die dagwaarde kunnen ze gewoon doen, geen speld tussen te krijgen.........dat noemen ze tegenwoordig 3 jaar fabrieksgarantie, bah doodziek word je ervan. Nou ze kwamen vandaag met de mededeling dat ik volgende week mijn kaart weer terug heb. Gerepareerd en wel bij Asus. Krijg ik op die reparatie zeker weer zo'n soort garantie waar je geen zak aan hebt. Ergens vind ik dit prima want met een nieuwe kaart zit je weer aan die oplichters gebonden ivm "garantie". Jullie horen het wel of die kaart weer werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...