Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part III]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

[quote:a5b3455607="NoepZoR"]@ RD, hoe komt het dat jij veel hoger scoorde met de 9700pro in test1 ? puur door de cpu snelheid ? die 25mhz hogere coresnelheid kan toch geen 40-50 fps schelen ? @Fraggie, was die run met of zonder artifarcts ? :)[/quote:a5b3455607] Gewoon omdat zijn core nieuwer is en daarom sneller op zelfde MHz. Daarboven is hij ook nog wat hoger geclocked.
Link naar reactie
[quote:06288e3fb4="Interficior"][quote:06288e3fb4="NoepZoR"]@ RD, hoe komt het dat jij veel hoger scoorde met de 9700pro in test1 ? puur door de cpu snelheid ? die 25mhz hogere coresnelheid kan toch geen 40-50 fps schelen ? @Fraggie, was die run met of zonder artifarcts ? :)[/quote:06288e3fb4] Gewoon omdat zijn core nieuwer is en daarom sneller op zelfde MHz. Daarboven is hij ook nog wat hoger geclocked.[/quote:06288e3fb4] nieuwer ? ik heb het over zijn r9700pro op 425mhz in vergelijking tot mijn 9700pro op 400mhz :wink:
Link naar reactie
Op 515 Mhz geen artifacts, op 517 werd het ineens erger ik ga dus ook niet verder dan 517 Mhz. (Last van beetje sneeuw ofzoiets.) Wel stond er ook nog een fan op me waterblok en heatsinks op de achterkant van me geheugen te blazen, aangezien ik de standaard fan eraf gehaald heb (die koelde ook het hele koperblok inclusief achterkant nu dus niet meer) en dat werd ontiegelijk heet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...