Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part III]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

Inderdaad, als je het verschil tussen de score van CV en die van mij ziet dan zie je ruim 1400 punten verschil alleen omdat ik op een celly 2,4 heb getest en hij op een Athlon64 3400+ Dit verschijnsel kwam ook bij 3dmark 2001se, toen de kaarten sneller werden werd deze benchmark steeds meer cpu afhankelijk, dat ga je naar verloop van tijd ook bij 3dmark '03 krijgen. gelukkig is futuremark bezig met de volgende 3dmark ('04 of '05)
Link naar reactie
[quote:6dc1d964c1="CV"]Ik heb em hier in de buurt gekocht, bij CD Rom Land, hadden ze em nog liggen, heel vreemd :-? Score telt zowiezo niet omdat de drivers niet WHQL Approved zijn. Ik zal straks wel een hele score posten. Ben alleen nog een beetje aan het testen, want krijg de CPU niet helemaal stabiel :roll:[/quote:6dc1d964c1] Onzin, ik bepaal hier de regels voor de top 10 en daar staat niets in over dat de drivers FM approved moeten zijn, als ze maar werken met buil 340. wel cool dat ze gewoon een X800 PRO hadden liggen bij die shop, hoeveel koste die en welk merk is het?
Link naar reactie
OK, hier dan een volledige bench, met de 4.6 drivers :wink: [url]http://service.futuremark.com/compare?2k3=2633060[/url] Het is een Sapphire, voor 439 Euro gekocht, dus valt opzich mee voor die kaart. Ik ben op dit moment erg aan het twijfelen over de mod naar XT, volgens mij kan hij wel op XT core draaien, maar geheugen waarschijnlijk niet, dus dan zal ik ook een voltmod moeten doen.
Link naar reactie
Mooie score, meteen over de 10k heen. Wat voor core en mem speed is die score mee gehaald? Ik heb ook een Saphire voor 439 gekocht Ik heb net even op de core gekeken: [list:4ecc757941]R420 215RAACGA11F GB7291.1 0419AA TAIWAN[/list:u:4ecc757941] Ik hoop dat deze modbaar is, ga er vanavond mee aan de gang.
Link naar reactie
Ik zal er straks voor je naar kijken, ik wil hem eigenlijk ook vanavond proberen te modden. Mss dat we elkaar kunnen helpen? Mijn core is niet echt goed, maar dit komt door het lage voltage, ik moet dus eerst de core modden voordat ik de mod naar xt kan doen. Het geheugen is daarintegen super, kan nu op 580 draaien (1160 ddr) Heb 27,5k gehaald in 2001, maar dit is nog niet echt bijzonder.
Link naar reactie
Mijn Core is echt Uber!!! even getest op 520 core 560mem(1120DDR) kortom X800 XT speeds: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2633751 10868, en dat op een P4, heb hem nog niet eens in een Athlon64 gebouwd. Had echter een typische mem artifact in test 3, een of 2 van die strepen, dus ik doe dadelijk wat heatsinks op het geheugen. core is geen probleem bij mij iig.
Link naar reactie
Das lekker ja :wink: Mijn core wil niet echt, maar nu zie ik net dat het voltage lager is dan dat het eigenlijk hoort te zijn, dus misschien dat het daar aan ligt, geheugen gaat bij mij wel verder, maar ook artifacts in laatste test, vanwege de temperatuur... Wat voor heatsinks heb je en hoe plaats je ze op de kaart? Ik heb hier nog Thermal Adhesive liggen, maar krijg ze dan niet meer los... :-?
Link naar reactie
Ik heb hem nu geflashed naar een X800 XT en als X800 XT geinstaleerd. ik heb nu aan een kant Coolermaster ARC-U01 heatsinks zitten. Nu een run zonder artifacts gedaan: [size=18:0c222fc92e][url=http://service.futuremark.com/compare?2k3=2634137]10778[/url][/size:0c222fc92e] 8) Gewoon met de P4 op 3ghz, in de Athlon 64 verwacht ik wel een resultaat van meer dan 11.000 Ik ga in de loop van de avond de mod doen. eerst even de top 10 updaten 8)
Link naar reactie
kan je je kaart ook verknallen als je die mod doet? zeer nette Score RD , ik ga denk ik toch maar voor de X800 Pro ;-) erg netjes :-) hopelijk haal ik ook boven de 10.000 ik ga dan ook eerst even testen in m'n P4 :P btw: 17" inch TFT scherm voor m'n zussie gehaald , dus nu heb ik zelf 2 schermen , 1x 19" , en 1x 17" , dus straks mooi 2 pc's op m'n kamer en nu heb ik tijdelijk d ual display setup , wat erg vaag werkt , want m'n linker / kleinste scherm heeft wat donker beeld , najah zal wel komen omdat je 2 identieke schermen moet hebben ofzo ?:-) :wink: edit : gaan de 4.6 Drivers nog FM Approved worden dan ?
Link naar reactie
Even de Pentium 4 overgeklokt naar 3,4 ghz 8) Direct over de 11.000 heen. [size=18:378ab8486a][url=http://service.futuremark.com/compare?2k3=2634347]11176[/url] [/size:378ab8486a] 8) Draai nu dus op 520core en 570 mem (1140DDR) dit met de X800 XT PE bios en cat 4.6 drivers handmatig geinstaleerd als X800 XT PE. Die Heatsinks op het geheugen zijn echt goed, ik heb met deze run 0 artifacts. Met Atitool 0.20 heb ik een artifact test van 2,5 minuten gedaan, temps werden 71 graden en hij kreeg 0 artifacts. Attitool 0.20 is extreem gevoeling voor artifacts, fase 1 van mijn x800 XT mod zit er dus op, de core en mem speed zijn geschikt voor X800 XT, nu nog die 4 extra pipelines.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...