Ga naar inhoud

Videokaart?


Aanbevolen berichten

[color=blue]Ik heb net een nieuw spel gekocht dat totaal niet goed loopt... :-? :-? Nou staat er in het bijgevoegde HELP bestandje dat ik mijn video en geluidskaart moet updaten dmv drivers die ik moet downloaden van internet... :) :) Nou heb ik me hier nooit mee bezig gehouden :( :( en ik vraag me dus eigenlijk af waar ik kan zien welke video & geluidskaart ik heb en waar ik dze drivers het beste kan d0wnloaden... BTW. Ik gebruik WIN ME...[/color]
Link naar reactie
[quote:bc349d04e8="edwinteems"]pfff, hier geef ik geen eens antwoord op, doe eens wat moeite, en zoek ff wat verder dan je neus lang is...[/quote:bc349d04e8]// off topic: Waarom reageer je dan gewoon niet? dit heeft toch geen toegevoegde waarde? Iedereen moet ergens beginnen! // on-topic Aida is inderdaad een goeie tool hiervoor, kan ook altijd even bij properties van je beeldscherm kijken, is vaak al aanwijzing te vinden wat voor kaart je hebt.
Link naar reactie
[quote:1915b33cdc="edwinteems"]pfff, hier geef ik geen eens antwoord op, doe eens wat moeite, en zoek ff wat verder dan je neus lang is...[/quote:1915b33cdc] voor iemand die junior is is dit natuurlijk een belachelijke reactie ^_^ ik denk dit wel eens maar dan tik ik nix :P hij gebruikt win me :) dus dat zegt al genoeg :P beste (leete) michael watvoor computer heb je? met andere woorden welke onderdelen zitten er in :) wellicht kan je ook eens in het configuratie scherm kijken want daar staat iets als *systeem* en daar kan je vaak voor een deel ook wel zien watvoor hardware je hebt.
Link naar reactie
Dat is toch vrij logisch: als we niet weten wat voor videokaart je hebt kunnen we je moeilijk aan passende drivers helpen. Overigens denk ik dat je met zo'n reactie niet veel sympathie uitlokt bij de mensen hier die je proberen te helpen. Aan de andere kant was de eerste reactie van EdwinTweens ofzoiets beetje voorbarig en enigszins lui en lomp.
Link naar reactie
Opa zegt: OK kinderen, zo kan ie wel weer 8) Aan TS: Rechtsklik op [i:be7b0d5254]mijn computer[/i:be7b0d5254], kies [i:be7b0d5254]properties[/i:be7b0d5254]. Daar zit ergens een lijstje met de hardware van je PC. Driver info kun je daar ook vinden. Drivers kun je downloaden van de site van de fabrikant van de betreffende HW.
Link naar reactie
[quote:f871cac4ad="M1CHA3L"]Whahahaahhahah :D :D :D :D :D Julliej kunnen niej eens antwo0rd geven op een DOODEENVOUDIGE vraag... Maar maakt niej uiwt ho0r... Allemaal snappen we wel es iejts niej... Geeft niej :wink: :wink:[/quote:f871cac4ad] eej *liet haxor* die niet normaal kan typen* het antwoord is al verscheidene malen gegeven..... dus of je vraagt nu braaf waar je drivers moet vinden voor XX videokaart en XX geluidskaart of je gaat fijn verder in de zandbak spelen..... :roll:
Link naar reactie
[quote:4b72f8b97e="M1CHA3L"]Whahahaahhahah :D :D :D :D :D Julliej kunnen niej eens antwo0rd geven op een DOODEENVOUDIGE vraag... Maar maakt niej uiwt ho0r... Allemaal snappen we wel es iejts niej... Geeft niej :wink: :wink:[/quote:4b72f8b97e] Met zo'n reactie kan men hier niets. Deze topic gaat op slot. Als je weer een topic aanmaakt zorg er dan voor dat hij duidelijk is en dat je je aan deze regels houd: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#1 gr, Red Dragon Moderator Computer! Forum
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...