Ga naar inhoud

Hulp bij keuze 19" TFT


Aanbevolen berichten

Hallo, Ben sedert geruime tijd opzoek naar een 19" Tft daar mijn 17" crt versleten is en storende lijnen geeft. Mijn computer word door mezelf, mijn vrouw en kinderen gebruikt algemeen gebruik dus en ook voor foto bewerking. Ik heb al heel veel gelezen en vergeleken maar blijf met 3 mogelijke keuze's zitten! 1:Eizo L 767 2:Neovo F-419 3:Sony SDM-HX93 De Eizo is misschien de beste maar ook de duurste De Neovo is de goedkoopste van de 3 en de Sony is de beste als het op de cijfers van de eigenschappen aankomt Voor wie het intereseert heb ik een vergelijkend excel bestand on-line staan http://users.skynet.be/docx-roelands/vergelijktftschermen.xls Buiten de 3 vernoemde staan er nog enkele ander op zoals Samsung, Iiyama, Acer en Philips maar deze heb ik al zo goed als uitgesloten. Graag hulp bij mijn toch wel moeilijke keuze alle informatie en uw bevindingen zijn van harte welkom ! Alvast bedankt met vriendelijke groeten Bert Docx
Link naar reactie
Bedankt allemaal voor jullie reactie tot nog toe de nieuwe CT jannuari is helaas in Belgiê nog niet te krijgen dat CRT schermen nog beter zouden zijn is een fabeltje als je in de duurdere Tft's gaat heb je deze nadelen niet je betaalt dan wel twee keer zoveel als een goede crt maar je hebt geen kleerkast meer op je bureau staan en een tft is beter voor de ogen en gaat langer mee. maar blijft een moeilijke keuze dus info is nog steeds welkom met vriendelijke groeten en een vrolijk 2004 Bert
Link naar reactie
[quote:836764c08f="Bert Docx"]Bedankt allemaal voor jullie reactie tot nog toe de nieuwe CT jannuari is helaas in Belgiê nog niet te krijgen dat CRT schermen nog beter zouden zijn is een fabeltje als je in de duurdere Tft's gaat heb je deze nadelen niet je betaalt dan wel twee keer zoveel als een goede crt maar je hebt geen kleerkast meer op je bureau staan en een tft is beter voor de ogen en gaat langer mee. maar blijft een moeilijke keuze dus info is nog steeds welkom met vriendelijke groeten en een vrolijk 2004 Bert[/quote:836764c08f]Kan een TFT scherm 10 bit giga color weergeven ? Zoja , schaf ik mij volgend jaar de grootste TFT scherm aan .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...