Ga naar inhoud

is dit onzin of niet?


Aanbevolen berichten

Ik had dus een mailtje naar de pc winkel gestuurd. Pc viel regelmatig uit enzo. Omdat ik een zalman zm80C-HP en fan op mn videokaart heb dacht ik dat ik met een nieuwe voeding van 90 euro klaar was. Hierop mailt de pc-shop terug: een uitvallende voeding nee helaas niet, deze voeding is lui geworden maar ligt het uitvallen van de voeding wel aan de amp schommeling er zijn nog 6 factoren waarbij een voeding er gewoon mee nokt. bij overklokken kan bijvoorbeeld een opgeschroefde core spanning leiden tot impedantie, dit los je niet op met een hoog frequente voeding maar moet je een voeding hebben die deze kan opvangen. Deze voedingen zijn er maar dan moet ik deze echt bestellen. Deze voeding is duur en komt al gauw op 190,- euro. Is deze 190 euro onzin en kan ik beter een andere voeding nemen?
Link naar reactie
Dat is onzin... Een impedantie is een wisselstroom weerstand en een PC is helemaal gelijkspanning... Een impedantie varieert niet op basis van een spanning maar op basis van frequentie... 8) Op het moment dat je de kloksnelheid verhoogt, neemt alleen het vermogen toe op de grafische processor en moet de voeding meer stroom leveren. Bovendien krijgen grafische kaarten zonder 12V aansluiting de voeding vanaf het moederbord en niet direct van de voeding. Dus hoe je videokaart ook gevoed wordt, het is altijd gelijkspanning en dus speelt impedantie geen enkel rol.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...