Ga naar inhoud

Videokaart nog veilig bruikbaar?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn oude videokaart (geforce 2 gts) in de vrieskist gelegd om de koeler ervan te kunnen verwijderen. Het fannetje was stuk en zat met een zelfklevende stikker op de core vast. De oude koeler is er nu ook goed af. Het probleem is alleen dat ik de kaart vergeten was. Hij heeft dus zo'n 8 à 9 weken in de kou (-25) gelegen. Is het nu nog veilig om de kaart weer in de pc te monteren of kan ik hem maar beter gelijk wegstorten. Ik ben dus bang dat als de kaart door de kou defect is geraakt dat die ook nog andere dingen opblaast wanneer ik hem weer monteer. Scenic20
Link naar reactie
Wat je zeker moet doen als je eruit bent of je hem wel of niet terug gaat doen is: Hem minstens 1-2 dagen op een warme plek leggen, als je dat niet doet kan er bijv in de core nog wat condens zitten en dan heb je een groot probleem, kortsluiting die dan idd je mobo kan opblazen. Maar ik zou het gewoon proberen, let wel op dat je hem niet [b:86f5a68769]te[/b:86f5a68769] snel verwartmt, als er wat uit gaat zetten kan dat ook wel eens kortsluiting veroorzaken.
Link naar reactie
[quote:44407d6794="General X"].......Hem minstens 1-2 dagen op een warme plek ......hem niet [b:44407d6794]te[/b:44407d6794] snel verwartmt, als er wat uit gaat zetten kan dat ook wel eens kortsluiting veroorzaken.[/quote:44407d6794] Ik heb hem nu eerst in de schuur liggen bij een graadje of 5. Ik zal hem morgen dan in huis leggen en nog 24 uur wachten en dan ga ik het gewoon proberen. Overigens, wel een beetje stom, hoe kan je nu je videokaart in de vriezer vergeten... :-? Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...