Ga naar inhoud

AEG wasmachine stopt direct na start pro


Aanbevolen berichten

Hallo, mijn AEG 72738 Update stopt enige seconden na het starten van het programma. De pomp draait even, daarna gebeurt er niks meer. Dit gebeurt bij een wasprogramma en ook bij alleen centrifugeren. Hij geeft geen foutcode, ook niet als ik de voorwas en inweek knop tegelijk indruk tijdens het programma bonte was 60°. Wie heeft een idee wat dit kan zijn? Ik heb de pompen al uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Vriendelijke groet, Sikko
Link naar reactie
Hij deed het nu ineens weer goed. Ik heb toen een 95° programma gedraaid om de machine goed door te spoelen, ging helemaal goed. Maar daarna nog een keer het centrifugeer programma geprobeerd en daar bleef hij weer in hangen. Tijdens het afpompen stopt hij. Daarna nog een paar keer geprobeerd en gebeurde hetzelfde met een was programma. De start knop knippert, verder helemaal geen melding. Ook na lang ingedrukt houden van beide toetsen geen code. En toen ineens ging het wel weer goed, een aantal keren achter elkaar, ook met het centrifugeer programma. Ik hoorde de klok klikken, dat deed hij daarvoor niet. Is dat een teken dat het in de klok zit?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 jaren later...
  • 1 jaar later...
Hallo, Mijn AEG Mod. L64853 heeft sinds vandaag het zelfde probleem. Wanneer ik mijn wasmachine aan doe en het naar een programma draai, zie je kort en 0 en dan de tijd van hoelang het duurt. Als hij start hoor je de pomp even draaien en daarna gaat hij na enkele seconden weer terug naar 0. Ook geeft hij de tik van dat de deur vast zit niet aan. Foutcode C11 en E43 Zelf 0 verstand van wasmachines maar misschien dat iemand mij hiermee kan helpen? Vriendelijke groet, Mark
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...