Ga naar inhoud

Ati aiw 9800 SE


Aanbevolen berichten

Ik mag een computer samenstellen voor m'n vader, het meeste heb ik wel bepaald (a7n8x deluxe, axp 2600 of 2800, 512 MB ram). Maar ik twijfel over de videokaart. Het gaat over de ati all in wonder 9800 SE die ze bij Mycom verkopen. Ik zag in de faq dat er twee 9800 SE uitvoeringen zijn, maar op de site van mycom wordt niet duidelijk welke het is. Zit er veel verschil tussen die 2 kaarten? Of heeft de AIW mogelijk hele andere specificaties? Heeft er verder iemand ervaring met de tv kwaliteit van deze kaart? kortom: is het een goede keuze? Hij kost bij aanschaf van een nieuwe pc (wat dus gaat gebeuren) 200 euro. En op de pc zal (niet overmatig) gegamed worden.
Link naar reactie
van de site van hercules; 128MB DDR RAM and 256 bit-DDR memory interface. Dus neem ik aan 4 pixel pipelines. Ik had zelf een winfast2000tv XT in gedachten, ongeveer 70euro. Bij een 9800se aiw van 225euro betekend dat dat ik 155,-- uitgeeft voor een nieuwe gr-kaart. Alleen kan ik nergens en bench of zo kunnen vinden om erachter te komen of ik er ook 150euro op vooruit ga tov mijn ti4200-64. Een 9800 non pro kost rond de 270 euro, dat vind ik nu nog te duur. Een 9600aiw heb ik niet kunnen vinden in NL. Zover ik weet is het tv tuner gedeelte hetzelfde als de 9800pro aiw, dus wel ok.
Link naar reactie
oke bedankt. Ik zal me nog eens ff verdiepen in de tv kaarten die bij mycom beschikbaar zijn. 't gaat namelijk om een pc privé ding... en dan moet het namelijk van één shop komen. De videokaart wordt in het geval van een aparte tv kaart denk ik eerder een 9600np dan een 9800np. zoveel wordt er namelijk weer niet op gegamed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...