Ga naar inhoud

hoe mod ik mijn Geforce2?


Aanbevolen berichten

[quote:b529db9b0b="koene"][quote:b529db9b0b="Interficior"]En een 9600 Pro hebbie voor 130 van Madview (volgens mij is dit een prutmerk)[/quote:b529db9b0b] het zijn allemaal ATI based kaartjes hoor[/quote:b529db9b0b] Ja, dat snap ik, maar dan zal je ook wel echt alleen de kaart krijgen, misschien nog net de doos. (bij mijn CPU en Geheugen kreeg ik het gewoon los, geen doos geen handleiding ofzoiets, is dat normaal?)
Link naar reactie
[quote:5a6721f20a="koene"][quote:5a6721f20a="Interficior"]En een 9600 Pro hebbie voor 130 van Madview (volgens mij is dit een prutmerk)[/quote:5a6721f20a] het zijn allemaal ATI based kaartjes hoor[/quote:5a6721f20a] flink onzinnige opmerking :lol: die madview prutzerz laten het geheugen van zelfs de 9600 Pro op 400 mhz lopen ipv 600 dus laat madview lekker links liggen ;)
Link naar reactie
[quote:1127e64ee1="R-bin"]Misschien als je budget geheugen heb, bij mycom hebbe ze ook een grote bak met value select geheugen van corsair. Maar van je processor geen boekje erbij en geen doosje? :o kreeg je de cpu gewoon los in je handen geduwd ofzo? :)[/quote:1127e64ee1] //OFFTOPIC ik wel, was een tray processor, geen retail :P en et ram kreeg ik ook gewoon bij in de mobo doos ach zolang et werkt :) //ONTOPIC maakt het nog uit als je je videokaart naar zon Quatro mod ? of blijven de prestaties gewoon hetzelfde ?
Link naar reactie
[quote:a92909c7f0="NoepZoR"] //ONTOPIC maakt het nog uit als je je videokaart naar zon Quatro mod ? of blijven de prestaties gewoon hetzelfde ?[/quote:a92909c7f0] en hou dat vast dat ontopic! Een Geforce naar Quadro mod zorgt zelfs dat je videokaart vaak langzamer is in games, het heeft alleen voordelen als je zware proffesionele 3d zaken met je kaart gaat doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...