Ga naar inhoud

sapphire radeon 9600 xt 256mb


Aanbevolen berichten

zie andere topic : 3dMARK met 9600 pro. Op de HCC heb ik de 128 MB versie gekocht ook bij Mycom. Ik heb hem nog niet echt aan de tand gevoeld. Win zit er net op en ga in het weekend pas verder. Via het bovengenoemde topic ben ik bij Sapphire homepage gaan kijken. Je hebt net als ik de Lite Retail versie gekocht (er is ook een Full retail met dacht ik een spel). Op de homepage goed kijken is er een link om te zien wat je behoort te krijgen (Lite retail). Het is een excel sheet. Op je doos staan part nummers etc die met de sheet corresponderen. En die kloppen bij mij wat ik heb gehad. Nu komt waarschijnlijk een domper :cry: :evil: plus 14 euro meer betaald dan ik. Dat is 30 gulden, goed voor pilsjes Je hebt ook TSOP geheugen, ik heb BGA volgens de sheet. In bovengenoemd topic wordt gezegd dat TSOP geheugen trager is dan BGA, los van het feit dat 256 MB niet sneller is dan 128 Mb. Hopelijk heb ik je hiermee verder geholpen
Link naar reactie
Me too!!! BTW wel een lekkere kaart....zeker waar voor je geld.... Ff benchmark met UT2003 gedraaid..... flyby-phobos (ok het is een flyby maar toch): minimaal 97fps, gem. 119fps. max.596fps!!! Aquamark....alles op maximum....1024x768x32 anisotropic filt. 4x, FSAA uit (dacht ik)....score van 32.200 of er net iets boven....haalde je volgens aquamark hoger dan 20.000 punten dan kun je alles op high detail spelen 8)
Link naar reactie
[quote:3ad0109827="Wels"]Aquamark....alles op maximum....1024x768x32 anisotropic filt. 4x, FSAA uit (dacht ik)....score van 32.200 of er net iets boven....haalde je volgens aquamark hoger dan 20.000 punten dan kun je alles op high detail spelen 8)[/quote:3ad0109827] paas de link van Aquamark es... ben wel nieuwsgierig hoe je systeem dan is :) aangezien ik met een 9700 pro 32659 haal http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?run=1816692354
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...