Ga naar inhoud

Wat voor soort Monitor?????


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn monitor heeft het vandaag begeven, en nu wilde ik een nieuwe kopen. Ik heb 17 inc en dat wil ik zo houden. Alleen nu leek mij een flatscreen wel handig. Ik heb nu zo'n joekel van een ding van 50 cm diepte. Maar omdat ik veel games als Batttlefield 1942 en Medal of Honor speel vraag ik mij af of een tft scherm daar wel geschikt voor is, i.v.m. refreshrate e.d. Kunnen jullie mij mischien een paar tips geven? Bedankt, Arrie
Link naar reactie
[quote:5b5412f45d="computer_nerdo"]een TFT scherm is wel geschikt zolang de reactietijd onder de 25 ms zit, je moet ook kijken naar de helderheid van het scherm of het goed is.[/quote:5b5412f45d] Waar moet je qua helderheid dan op letten?? wil namelijk hetzelfde als Road and Speedking Ik heb nu een 21" Scherm, en als ik een TFT pak moet ik waarschijnlijk een 19" kopen om ongeveer gelijk te zijn toch?? TFT experts weten dat vast wel :-) (Ik lift ff mee op je topic Road en Speedking als je het niet erg vind!! :lol: )
Link naar reactie
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! [quote="Aragnite]"Iemand ervaring met een 19" TFT ??? hij moet goed zijn voor dagelijks internet en games. Als iemand een goed type/merk weet, hoor ik het graag![/quote] ***Weet iemand waarom er bij deze quote geen kadertje om komt???*** Hier sluit ik me bij aan, alleen wil ik graag een 17 ich monitor.
Link naar reactie
[quote:ad5c5b81c1="Road and Speedking"]***Weet iemand waarom er bij deze quote geen kadertje om komt???***[/quote:ad5c5b81c1]De laatste quote 8) staat buiten de vierkante haak. Oftewel het laatste dubbele aanhalingsteken staat buiten de vierkante haak [code:1:ad5c5b81c1][quote="Wim Sturkenboom"][/code:1:ad5c5b81c1]en dus niet[code:1:ad5c5b81c1][quote="Wim Sturkenboom]"[/code:1:ad5c5b81c1]
Link naar reactie
[quote:30e529a08b="Wim Sturkenboom"][quote:30e529a08b="Road and Speedking"]***Weet iemand waarom er bij deze quote geen kadertje om komt???***[/quote:30e529a08b]De laatste quote 8) staat buiten de vierkante haak. Oftewel het laatste dubbele aanhalingsteken staat buiten de vierkante haak [code:1:30e529a08b][quote="Wim Sturkenboom"][/code:1:30e529a08b]en dus niet[code:1:30e529a08b][quote="Wim Sturkenboom]"[/code:1:30e529a08b][/quote:30e529a08b] Nu doet hij het nog steeds niet!!! [color=red:30e529a08b] [i:30e529a08b][mod-edit] Hij doet het prima als je voor " Schakel BBCode uit in dit bericht " geen vinkje hebt staan, verder is dit forum voor een dergelijke discussie niet bedoeld, gr, Red Dragon [/mod-edit][/i:30e529a08b][/color:30e529a08b]
Link naar reactie
[quote:1eaab70bad="Interficior"][quote:1eaab70bad="Baris Ka"]Als je games wilt spelen, neem dan een crt-monitor. Veel goedkoper en een betere kwaliteit :D[/quote:1eaab70bad] mee eens, ik vind gewoon zo'n CRT'tje tien keer chiller en helderder kijken, maar dat schijnt niemand te hebben. Ik vind die TFT's zo dofachtig.[/quote:1eaab70bad] Dat idee had ik er ook van, tot ik op een LAN-party het tegendeel bewezen zag!! Er liepen daar gasten rond die toch een heel stuk beter en scherper beeld hadden dan een conventionele CRT! Dus die mening van jullie deel ik niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...