Ga naar inhoud

Videokaart opgeblazen... oeps.


Aanbevolen berichten

Ik heb me vga kaart opgeblazen :oops: .Ik weet het het is een domme fout maar goed , ik had een paar dagen geleden mijn MX'je overgeklokt met rivatuner naar een core van 220 nou , dat ging dagen goed , tot vandaag ik kreeg geen normaal beeld meer pc liep constant vast.. Ik heb er nu een andere videokaart inzitten (Voodoo 3 3000 ) Mijn MX is helaas niet meer te repareren .. :( Weet iemand toevallig welke spellen het soepel doen op een Voodoo 3 ? Thnx alvast.
Link naar reactie
ik dacht dat je shift in moest houden bij het opstarten, dan laadde rivatuner de standaard snelheid van de kaart.. check rivatuner ff ;) ik had foutmeldingen in games, dit heb ik gedaan; standaard snelheden instellen, rivatuner dr afgedonderd, drivers deinstalleren, drivers opnieuw installeren en mijn mx440 deed het weer :)
Link naar reactie
[quote:fc7634a97a="Captain_Kansloos"][quote:fc7634a97a="Computerfreakje"]Ik heb me vga kaart opgeblazen[/quote:fc7634a97a]Ik neem aan dat je deze conclusie trekt op basis van het feit dat je kaart niet meer [i:fc7634a97a]lijkt[/i:fc7634a97a] te werken. Heb je 'm al in een andere PC getest? Hoe weet je dat ie niet meer te repareren is?[/quote:fc7634a97a] Ik heb hem ook al in een andere pc getest en hetzelfde resultaat >> DOOD> Maar jah een leer voor de volgende keer hé.
Link naar reactie
[quote:533e6177fe="Red Dragon"]De kaart doet het ook niet normaal meer als je de kaart weer op de default waardes laat lopen? wat de games betreft, probeer het uit ipv deze vraag te stellen, vind het een overbodige vraag aangezien jij zelf bepaald wat speelbaar is en een ander niet.[/quote:533e6177fe] Tja , daar heb je gelijk in ja , maar ja toch is de voodoo 3 nog niet zo slecht volgens mij
Link naar reactie
[quote:d2809c0d8d="Computerfreakje"][quote:d2809c0d8d="Red Dragon"]De kaart doet het ook niet normaal meer als je de kaart weer op de default waardes laat lopen? wat de games betreft, probeer het uit ipv deze vraag te stellen, vind het een overbodige vraag aangezien jij zelf bepaald wat speelbaar is en een ander niet.[/quote:d2809c0d8d] Tja , daar heb je gelijk in ja , maar ja toch is de voodoo 3 nog niet zo slecht volgens mij[/quote:d2809c0d8d] nou dan gebruik je die toch lekker?
Link naar reactie
[quote:e62f91dfc6="computer_nerdo"][quote:e62f91dfc6="Computerfreakje"][quote:e62f91dfc6="Red Dragon"]De kaart doet het ook niet normaal meer als je de kaart weer op de default waardes laat lopen? wat de games betreft, probeer het uit ipv deze vraag te stellen, vind het een overbodige vraag aangezien jij zelf bepaald wat speelbaar is en een ander niet.[/quote:e62f91dfc6] Tja , daar heb je gelijk in ja , maar ja toch is de voodoo 3 nog niet zo slecht volgens mij[/quote:e62f91dfc6] nou dan gebruik je die toch lekker?[/quote:e62f91dfc6] Zo , bedoelde ik het eigenlijk niet , maar wat ik ermee wou zeggen is , kijk de voodoo 3 kan natuurlijk geen age of mythology aan of Half-Life 2 of Colin Mcrae rally 2 of Tony hawk 3 etc... Maar hij kan wel red aleet 2 aan en Half-Life 1 etc..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...