Ga naar inhoud

kiezen grafische kaart


Aanbevolen berichten

[quote:3d05ae6e70="trabbit"]ik heb nu een geforce4 mx440. Spelletjes draaien er nu niet meer zo goed op, kan iemand mij advies geven welke kaart geschikt is voor games en tegen een niet te hoge prijs (300euro)[/quote:3d05ae6e70] ik wil weten wat een goede kaart is je hebt er zoveel in vele verschillende prijzen het hoeft niet de beste te zijn maar één die weer een tijd goed mee kan met de nieuwe games, het moet wel de verbetering waard zijn.
Link naar reactie
[quote:35cf4f0555="trabbit"][quote:35cf4f0555="trabbit"]ik heb nu een geforce4 mx440. Spelletjes draaien er nu niet meer zo goed op, kan iemand mij advies geven welke kaart geschikt is voor games en tegen een niet te hoge prijs (300euro)[/quote:35cf4f0555] ik wil weten wat een goede kaart is je hebt er zoveel in vele verschillende prijzen het hoeft niet de beste te zijn maar één die weer een tijd goed mee kan met de nieuwe games, het moet wel de verbetering waard zijn.[/quote:35cf4f0555] als je n kaart wilt weten waar je lang mee toe kan is het een radeon 9800XT maarjah...die kost 549 euro ofzo :cry:
Link naar reactie
[quote:56b26b980b="hjs"]De Radeon 9800 is [b:56b26b980b]de[/b:56b26b980b] kaart voor rond de 300 euro. (is maar weinig langzamer dan een Pro) En 3 a 4 stappen vooruit in verglijk met je gf4mx[/quote:56b26b980b] wat is dan het "wezelijke" verschil tussen de PRO en de NORMALE ?? want ik zie alleen een prijsverschil in de specs (of ik loens als de pest :-) ) Deze vraag mag dan gecombineerd worden met de volgende: waarom zou ik een 9800 Radeon kopen ipv een 9600 Radeon?
Link naar reactie
[quote:522aea2593="Red Dragon"]Lees vraag en antwoord 17 van de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415 Lees uberhaupt de FAQ eens door. de Radeon 9800 is een stuk krachtiger dan de Radeon 9600 door zijn 8 pipelines, 256bits data bus en zijn architectuur.[/quote:522aea2593] Excuses, niet eerder gezien Red :-) THnx voor de tip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...