Ga naar inhoud

Zero display service error!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een club3d kaart met een ati 9200-256 MB chipset. Wanneer de drivers probeer te installeren (catalyst 3.9) krijg ik de foutmelding "zero display service error". Het systeem start daarna niet meer op omdat hij blijft hangen op de drivers van de grafische kaart. Ook na het uninstallen van 3.9 en het installeren van een lagere versie (3.8, 3.7, 3.6) krijg ik hetzelfde probleem. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is en belangrijker nog, hoe ik dit op kan lossen. Zijn de omegadrivers wellicht een oplossing? Systeem: Win xp prof sp1 (volledig geupdate) ASUS a7n8x-x 512 MB RAM AMD xp 2600 Obiwan
Link naar reactie
Probeer dan nog eerder de 3.10 beta drivers :) of probeer dit van iemand die hetzelfde probleem had: No Guarentees but below is my best recollection of the steps the tech person used to walk me through a reinstall of the drivers for my 9500 Pro. The drivers installed without the "zero device service error". This assumes you already have Cat 39 drivers installed and The ATI folder is on your C: drive. Started the computer in "enable VGA" safe mode and went to add remove programs. Removed control panel and ATI drivers. Rebooted back into VGA safe mode and went to device manager. Display adapter was two yellow question marks. Double clicked on one and chose update driver. Next screen choose "Don't search I will choose driver to install". Next screen your card models appear, choose top one and highlight. Click "have disk". Browse to C:drive ATI/Support/wxp-w2k-7-95- 031028m-011774c/2kxp_inf and choose cx_11774. Install this driver and then go back to the device manager and do the same procedure for the next yellow question mark. Reboot into regular mode disable antivirus and install your control panel by going directly to the ATI/Support/controlpanel-7-95-0.... and executing setup.
Link naar reactie
[quote:e8d449a2d7="Red Dragon"]Lol, VanDread.... gewoon gevonden met Google zeker: http://www.abxzone.com/forums/showthread/t-58456.html :D [/quote:e8d449a2d7] ja eigenlijk doe ik wat de TS gewoon had moeten doen :P je vindt er zat topics over op andere fora en dit leek me de beste oplossing :P ;) dus jij hebt ook gezocht! muahahaha meestal zet ik trouwes de bron link erbij... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...