Ga naar inhoud

Videokaart R.I.P ?


Aanbevolen berichten

hallo, mijn geforce 4 mx440 doet erg vaag op sommige stukken in need for speed underground, ik krijg allemaal vage strepen en vormen in beeld. als ik terug ga naar main menu of alt + tab dan reboot de PC. ook als ik counter-strike speel krijg ik na een tijdje een MS C++ foutmelding. heeft dit te maken met mijn videokaart ? zo ja, dan ben ik blei :D reden om een nieuwe te kopen :P maar eerst wil ik zeker weten dat het aan de videokaart ligt, heb geen garantie meer (vorig jaar op HCC gekocht :-? ) en maar 1 jaar garantie :evil:
Link naar reactie
[quote:d87512dc1f="NoepZoR"]mijn geforce 4 mx440 doet erg vaag op sommige stukken in need for speed underground, ik krijg allemaal vage strepen en vormen in beeld. als ik terug ga naar main menu of alt + tab dan reboot de PC. ook als ik counter-strike speel krijg ik na een tijdje een MS C++ foutmelding.[/quote:d87512dc1f] het probleem komt mij wel bekend voor. Het waren bij mij 2x 2 verschillende problemen. 1e keer; nieuwe drivers geinstalleerd, echter de oude niet goed verwijderd, waardoor ze dus met elkaar in de war raakten. Gebruik anders eens http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/ om de oude drivers goed te verwijderen. 2e keer; de kaart werd blijkbaar ook erg warm doordat ik intensief zat te gamen. probeer eens een casefan op de kaart te richten zodat er wat extra airflow omheen gaat. [quote:d87512dc1f]heeft dit te maken met mijn videokaart ? zo ja, dan ben ik blei :D reden om een nieuwe te kopen :P maar eerst wil ik zeker weten dat het aan de videokaart ligt, heb geen garantie meer (vorig jaar op HCC gekocht :-? ) en maar 1 jaar garantie :evil:[/quote:d87512dc1f] hehe, tsja dat een MX440 dit spel nog een beetje kan draaien vind ik al een hele prestatie opzich. :wink: een nieuwere kaart zou wel een verbetering zijn natuurlijk, zeker als je vaak gamed.
Link naar reactie
ligt het niet aan iets van openGL ofzo, mijn vriend had daar ook ooit eens last van ( :P die heeft een diamond viper 16 MB kaart :P ) opengl grapics uitgezet ofzo en weg was et probleem, alleen ik het ong dezelfde kaart als jij en ik heb er geen last van. tenminste, NFS U heb ik niet maar wel CS en daar heb ik geen problemen mee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...