Ga naar inhoud

Ze zijn nergens te krijgen, wie weet waar en wanneer


Aanbevolen berichten

[quote:91ee884526="diniz"]Das jammer, maar om in je frustratie hier een topic te openen is ook een beetje onzin. Als je overal geinformeerd hebt heb je ook wel naar de levertijd gevraagd toch? En er zijn genoeg andere goede tft's.[/quote:91ee884526] :oops: Ok ok Maar ik hoopte eigenlijk dat er iemand is die een tip zou hebben over waar ze er nog een paar op voorraad hebben omdat de meeste zaken ze op internet (tweakers) nog wel aanbieden maar als je gaat bellen niet duidelijk aangeven waneer ze kunnen leveren. Maxpc bijvoorbeeld vertelde me dat ze ze pas in januari weer verwachten :( .
Link naar reactie
Niet handig dat je deze topic hier opend aangezien je reeds in een andere topic een soortgelijke opmerking plaatste. Zie mijn reactie aldaar: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=107258 //HJS Ypes, ik heb er een bij wintelco besteld. echter ook Marc van Wintelco vertelde mij dat de levertijd onbekend was. overigens zijn de Witte E431S schermen erg makkelijk te krijgen. En als je geen DVI hoeft, de E430 is ook makkelijk te krijgen en is qua specs het zelfde
Link naar reactie
[quote:daac006e5b="Red Dragon"][quote:daac006e5b="arjant2"]De zwarte ook makkelijk te krijgen[/quote:daac006e5b] E431S-B(Black) ? Waar dan? Die is namelijk net zo moeilijk leverbaar als de silveren.[/quote:daac006e5b] [offtopic] staat er nu 1 op m'n bureau, maar of je hem daar makkelijk vanaf krijgt..... [/offtopic] nu even serieus, de E431S-B die hier staat is bevalt qua beeld erg lekker, qua geluid net voldoende voor de windows-sounds
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...