Ga naar inhoud

krijg catalyst 3.9 driver niet geinstalleerd


Aanbevolen berichten

[quote:cc07b284ba="Red Dragon"]aanvulling op Bosje. Zorg er in iedergeval voor dat je de oude drivers goed heb verwijderd met driver cleaner 2.6 (zie FAQ)[/quote:cc07b284ba] Probleem: Ik probeer het spel Dungeon Siege te spelen met de volgende hard/software: windows 98se, radeon 9600 pro met 128 mb , 512 mb werkgeheugen, driver catalyst 3.6 ( staat op cd rom), directx 9.0b, Athlon xp 2600+. Na 10 minuten stopt het spel met de medeling: Exception data. Verwijder via software verwijderen driver 3.6. Installeer standaard vga driver. Daarna wil ik driver 3.9 ( de laatste) installeren. Het eerste deel( ati beeldstuurprogramma) gaat goed, het tweede deel (Ati stuurprogramma) noppes, nada. Heb ook al oude driver met het eigen cat.uninstall.exe van Ati verwijderd. Mooier kan toch haast niet? Het merkwaardige is dat alle andere games ( vooral racegames) goed draaien met die catalyst 3.6 . Ook andere gedownloade versie (3.7, 3.8) hebben hetzelfde gedrag. Dacht eerst de voeding misschien(300 watt).
Link naar reactie
[quote:aefdccb97b="opip"][quote:aefdccb97b="hjs"]je download toch geen winxp drivers he? probeer anders 3.10 http://www2.ati.com/drivers/wme-cod-7-96-012324e.exe[/quote:aefdccb97b] nee, geen xp drivers. ga die 3.10 ns proberen[/quote:aefdccb97b] die driver is ook "3 letters". Ik kap er voorlopig mee. word er doodziek van
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...