Ga naar inhoud

PC blijft vastlopen bij games


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, misschien kan iemand mij helpen, Ik heb een pc met een ati radeon 9600 series videokaart. een pentium 4 2.8 ghz. Als ik aan het gamen ben, spellen als battlefield en call of duty, loopt mijn pc telkens binnen 10 minuten vast. ik moet dan de knop vasthouden, want ik kom nergens meer. Ik heb de nieuwste radeon driver geinstalleerd, maar dat haalt niets uit.
Link naar reactie
[quote:8d5c7189ce="vriezzz"]Hallo mensen, misschien kan iemand mij helpen, Ik heb een pc met een ati radeon 9600 series videokaart. een pentium 4 2.8 ghz. Als ik aan het gamen ben, spellen als battlefield en call of duty, loopt mijn pc telkens binnen 10 minuten vast. ik moet dan de knop vasthouden, want ik kom nergens meer. Ik heb de nieuwste radeon driver geinstalleerd, maar dat haalt niets uit. [/quote:8d5c7189ce] Heb je ook directx 9.0b geinstalleerd?
Link naar reactie
Ik heb die driver geprobeerd, maar nog niets, ik wil het gerust nog eens proberen. moet de catalyst er helemaal af? en dan de cod driver? Deze heb ik geprobeerd http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-cod-7-96-012324e.exe ik heb net even de temperatuur gecontroleerd, en die lijkt me niet te warm te kunnen zijn. Er zit een slotkoeler recht onder het koelblokje van de videokaart.
Link naar reactie
[quote:4d8f0c5bd7="Bosje"]Doe de omhulsel (zijpanelen) van je kast eraf. Kan je alles zien en frisse lucht. Start je Pc op en ga flink spelen. (catalyst 3.7 of 3.9, geen Omega gebruiken). Loopt ie na 10 minuten nog vast ?[/quote:4d8f0c5bd7] Het is aan jouw of je het wil proberen: Gebruik de zoekfunctie dan zal je topic tegenkomen over pc's met game problemen. Em dit is een standaard methode om te checken of je kast niet te warm wordt. Games hebben de neiging de pc behoorlijk te stressen, en verder succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...