Ga naar inhoud

Waterkoeling op 9800XT


Aanbevolen berichten

Oke ik heb er een paar op het oog: -Dangerden Maze4-1 GPU -Swiftech MCW50™ VGA block -Swiftech MCW50-T™ VGA block(ik weet niet zeker of deze ook op een 9800XT kan) -Magnum VGA-koeler -Asetek VGA01/P1 VGA-koeler Welke hiervan kan ik het beste kopen? De prijs boeit me niet zoveel, als het maar onder de 80 Euro blijft.
Link naar reactie
[quote:dfea347a93="Interficior"]Op de HCCdagen stond ergens zon vrouw van Corsair Hydrocool ergens in een mycom standje, gaf dat ding 30,5 graaien aan, en volgens mij is ie dan niet gestresst, bij mij (met luchtkoeling) is en idle 25 graden, kast en proc, dus of het nou echt veel zin heeft weet ik ook niet[/quote:dfea347a93] waterkoeling is veel duurzamer en tegen de tijd dat jou cpu affikt trekt waterkoeling et nog makkelijk ... en opzich zeggen die temps helemaal nix want ik neem aan dat die setup heel anders was dan jou pc :roll: ...hmz dus het was een vrij nutteloze opmerking :) en totaal oftopic bezig dus :D vriend van me heeft Dangerden blokje op zijn GF4 ti4800 ... werkt perfect :) mits je de slangen wel goed doet want het lekte wel ff flink :P maar was nix aan de hand
Link naar reactie
[quote:b13f65bc73="Interficior"]Op de HCCdagen stond ergens zon vrouw van Corsair Hydrocool ergens in een mycom standje, gaf dat ding 30,5 graaien aan, en volgens mij is ie dan niet gestresst, bij mij (met luchtkoeling) is en idle 25 graden, kast en proc, dus of het nou echt veel zin heeft weet ik ook niet[/quote:b13f65bc73] we hebben het over 9800XT's niet over gf4 mx440 :P damn zo'n systeem en dan een gf4 mx440 :|
Link naar reactie
[quote:0709384630="NoepZoR"][quote:0709384630="Interficior"]Op de HCCdagen stond ergens zon vrouw van Corsair Hydrocool ergens in een mycom standje, gaf dat ding 30,5 graaien aan, en volgens mij is ie dan niet gestresst, bij mij (met luchtkoeling) is en idle 25 graden, kast en proc, dus of het nou echt veel zin heeft weet ik ook niet[/quote:0709384630] we hebben het over 9800XT's niet over gf4 mx440 :P damn zo'n systeem en dan een gf4 mx440 :|[/quote:0709384630] ja sorry, ik speel wel spellen, 't is ook tijd voor een 9600 pro/XT
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...