Ga naar inhoud

geen beeld help!!!!


Aanbevolen berichten

ik heb een helcules aiw 9800 se en di probeer ik in mijn systeem te prakken. Als ik dat gedaan heb en ik set het systeem aan gebeurt er nix op het scherm. de ventilator draait op de grafischkaart du hij zou stroom moeten hebben. Ik heb een atlon 1200 abit kt7a raid . wat doe ik niet goed. :evil: :-? ps als ik mn matrox er weer indoe werkt alles weer :-?
Link naar reactie
[quote:cb7333352d="diniz"][quote:cb7333352d="houtig"] Heb je je wel electrisch(ofzoiets :)) ontladen toen je de kaart vastpakte?[/quote:cb7333352d] Kun je beter van te voren doen. :P[/quote:cb7333352d] Ik bedoelde ermee dat als ie dat niet had gedaan dat dan de kaart misschien beschadigt is 8) Maar zo te zien moet de kaart niet beschadigt zijn op de manier hoe hij/zij ermee is omgegaan
Link naar reactie
[quote:aa729c18f8="houtig"][quote:aa729c18f8="diniz"][quote:aa729c18f8="houtig"] Heb je je wel electrisch(ofzoiets :)) ontladen toen je de kaart vastpakte?[/quote:aa729c18f8] Kun je beter van te voren doen. :P[/quote:aa729c18f8] Ik bedoelde ermee dat als ie dat niet had gedaan dat dan de kaart misschien beschadigt is 8) Maar zo te zien moet de kaart niet beschadigt zijn op de manier hoe hij/zij ermee is omgegaan[/quote:aa729c18f8] Snap ik ook wel, het was ff een klein grapje. Trouwens het komt uiterst zelden voor dat hardware kapot gaat na statische lading.
Link naar reactie
Inderdaad hij doet helemaal nix geen geluid geen beeld alleen fans als ik de power kabel van de grafischekaart alhaal voor booten . beging het systeem bij booten hevig te piepen en krijg ik een melding van de grafische kaard op het scherm dat de externe powerkabel niet verbonden is. mijn systeem voldoet aan de minimum systeem eisen wat nu?
Link naar reactie
Ik denk dat het aan je voeding licht. Een radeon 9800 vreet nogal het een ander aan stroom en jouw voeding is minimaal. Heb je de kaart ook nog appart op de voeding aangesloten? Er zit meestal nog een split stukje bij. Deze moet je aan de videokaart vast maken en aan de voeding. En anders zou ik het eens proberen met een andere voeding. Of in een andere computer. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...