Ga naar inhoud

Forceware 5303 tov 5216


Aanbevolen berichten

[quote:a20cf664d0="arjant2"]klopt want ik had 52.16. toen ik overstapte op 52.16 had ik daarvoor 3dmark03 score van 2475, toen schoot ik omlaag naar 2171. nu ik van 52.16 overgegaan ben naar 53.03 dus weer terug rond 2500 3dmarks wat een groot verschil voor alleen een andere driver zeg![/quote:a20cf664d0] Die stap terug is omdat Futuremark de optimalisaties van nVidia in de drivers ongedaan heeft gemaakt. In de nieuwe drivers zitten de optimalisatie weer (net ff anders) en daarom heb je je ouwe score terug. Cheat Score dus gewoon !!
Link naar reactie
[quote:dee7cbe2e1="hjs"][quote:dee7cbe2e1="arjant2"]klopt want ik had 52.16. toen ik overstapte op 52.16 had ik daarvoor 3dmark03 score van 2475, toen schoot ik omlaag naar 2171. nu ik van 52.16 overgegaan ben naar 53.03 dus weer terug rond 2500 3dmarks wat een groot verschil voor alleen een andere driver zeg![/quote:dee7cbe2e1] Die stap terug is omdat Futuremark de optimalisaties van nVidia in de drivers ongedaan heeft gemaakt. In de nieuwe drivers zitten de optimalisatie weer (net ff anders) en daarom heb je je ouwe score terug. Cheat Score dus gewoon !![/quote:dee7cbe2e1]Is dit zo? want Nvidia is tuurlijk wel hard onderuitgeschopt toen het bekend werd? nemen ze dan het risico weer? of is er wellicht ECHT verbetering?
Link naar reactie
Nope, ze doen het gewoon weer. Ben de details ff kwijt want het is alweer een paar weken geleden, maar als je gaat zoeken op het forum van Beyond3d vind je genoeg over futuremark en nVidia. (engels allemaal en vrij technisch) http://www.beyond3d.com/forum/viewforum.php?f=14 hier zal wel heel veel instaan, maar heb je ff ;) http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=8952
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...