Ga naar inhoud

gforce 4 overgeklokt


Aanbevolen berichten

[quote:074f13587c="Power"]Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb mijn kaart overgeklokt en nu wil ik de temp in de gaten houden. is hier ook een goed progamma voor die alle temp weer geeft ok die van de processor ed :D[/quote:074f13587c] Speedfan. Maar de temp van een GF4 is volgens mij niet af te lezen, daar zit toch geen temperatuursensor in? of wel?
Link naar reactie
[quote:8e0c00ab2e="De Geest Van Oirlo"]Volgens mij heeft alleen de Radeon 9800XT een ingebouwde temp sensor. Er is 1 bepaald merk dat geforce maakt die hem af en toe ook heeft, maar zou zo niet meer weten welk. :([/quote:8e0c00ab2e] hoe wet ik dan waneer ik te ver ga waar zie je dat aan . hoeveel is verstandig om te overklokken?
Link naar reactie
[quote:28572a07b9="De Geest Van Oirlo"]Volgens mij heeft alleen de Radeon 9800XT een ingebouwde temp sensor. Er is 1 bepaald merk dat geforce maakt die hem af en toe ook heeft, maar zou zo niet meer weten welk. :([/quote:28572a07b9] Asus kaarten hebben soms temp-sensors en de GF4's van Leadtek met een H in de modelnaam hebben ook een temp-sensor. CPUcool is ook een mooi proggie: www.podien.de
Link naar reactie
[quote:69b382d58a="Power"]hoe wet ik dan waneer ik te ver ga waar zie je dat aan . hoeveel is verstandig om te overklokken?[/quote:69b382d58a] Als je te ver overclockt dan krijg je last van aritfacts of instabiliteit. Artifacts zijn mislukte textures in het beeld. Hoever verstandig is te overclocken hangt van de kaart af die je hebt. De ene kaart kan je veel beter overclocken als de ander. Scenic20
Link naar reactie
[quote:04b111849a="scenic20"][quote:04b111849a="Power"]hoe wet ik dan waneer ik te ver ga waar zie je dat aan . hoeveel is verstandig om te overklokken?[/quote:04b111849a] Als je te ver overclockt dan krijg je last van aritfacts of instabiliteit. Artifacts zijn mislukte textures in het beeld. Hoever verstandig is te overclocken hangt van de kaart af die je hebt. De ene kaart kan je veel beter overclocken als de ander. Scenic20[/quote:04b111849a] Ik heb een gforce4 4200 van leadtech :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...