Ga naar inhoud

Drie zwarte lijnen in het beeld...


Aanbevolen berichten

Ik weet dat hierover iets in de FaQ staat alleen nu is mijn vraag heb ik dan een Apeture Grill Buis ofzo iets ? Op mijn monitor staat in iedergeval Trinitron , het is een 17'' inch en mijn monitor overigens ultra gevoelig voor aanrakingen als ik er ook mar zachtjes met m'n vinger over ga zitten er al 10 krasjes op.. :-? Alleen hoe krijg ik die lijntjes op mijn beeld weg ? niet dat ik me eraan erger ofzow hoor'' maar ik wou het gewoon ff weten :roll: lol... Thnx alvast
Link naar reactie
die lijnen horen inderdaad bij het type monitor... over die krasjes: dat is waarschijnlijk in de coating van de monitor. Als je met een cleaning-doekje de monitor schoonmaakt heb je best kans dat je er niets meer van ziet (je smeert de coating dan weer een beetje uit ofzo). Mijn monitor heeft daar niet zo'n last van, maar mijn oliekleur-gecoate zonnebril wel. Ik heb ook regelmatig gedacht dat die coating vernaggeld was, maar met poetsen ziet 'ie er weer erg netjes uit. Dus dat kan nogal eens meevallen. Mocht de coating echt heel slecht zijn kun je teruggaan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...