Ga naar inhoud

nforce + ati of nvidia


Aanbevolen berichten

ik heb een asus A7N8X mobo, een nforce2 board dus. nou vroeg ik me af of het uitmaakt of ik nu een nieuwe ATI Radeon of Nvidia FX videokaart koop. Kan het zo zijn dat Nvidia kaarten beter zijn afgestemt op nforce boards (of andersom, nforce afgestemt of nvidia)? Ik vroeg me dit namelijk af, omdat ik van plan ben om volgende maand of een 5900 ultra of 9800 pro aan te schaffen. alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:dec5e69f67="Jasper G."]Kan het zo zijn dat Nvidia kaarten beter zijn afgestemt op nforce boards (of andersom, nforce afgestemt of nvidia)?[/quote:dec5e69f67]Volgens mij niet. Tenminste, als dat wel zo is, dan is het verschil iig minimaal. Het is volgens mij algemeen geaccepteerd dat Redeon 9800 (pro) kaarten superieur zijn aan hun NVIDIA concurrenten.
Link naar reactie
Combi Nforce + ATi Radoen 9800 gaat pefect, Ik heb thuis een nForce 2 en Radeon 9800XT draaien. De radoen 9800XT is een stuk duurder dan een Radeon 9800PRO, als ik heel eerlijk ben moet ik toegeven dat hij de extra 100 a 150 euro niet waard is. De Radeon 9800XT is wel het snelste van het snelste, als je daar 500 of meer Euro voor over hebt moet je het doen (ik heb het wel gedaan)
Link naar reactie
Ik heb een Asus radeon 9800XT, deze is met zijn 2 fans niet echt stil. Maar ik vergelijk dat met wat ik daarvoor had: radeon 9700 met Zalman ZM80A-HP, die was volledig geruisloos. Ik heb begrepen dat de standaard cooler van de 9800XT die op de Club-3d, Connect-3d, Hercules, Saphire kaarten zit niet meer lawaai maakt als een Radeon 9800 PRO.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...