Ga naar inhoud

Vlakken in het beeld na nodig instal van nieuwe drivers


Aanbevolen berichten

Ik heb allerlei spellen gespeeld en vond het tijd voor nieuwe. Nu vroeg Unreal Tournament 2003 en Enter the Matrix een hogere driver voor mijn Asus V7700 Pro DDR. Ik had eerst 6.31c en nu nam ik 12.41 geinstalleerd. Deze gaf echter allerlei vlakken in mij beeld. Een voorbeeld: Een lantaarnpaal wordt verlengt (in de breedte) en blokkeerd mijn zicht. Na de installatie van andere (allemaal drivers van ASUS en later dezelfde alleen dan van NVIDIA) zorgen voor hetzelfde effect. Bij deze drivers geven ze ook problemen bij mijn voorheen wel speelbare games als GTA en de opvolger Vice city. NU is mij vraag weten jullie waar dit aan ligt (moet ik andere divers downloaden of is het enkel een instel probleem) Al vast bedankt :D
Link naar reactie
[quote:ca8f49e375="Red Dragon"]Verwijder al je oude drivers en instaleer de nieuwste drivers van nVidia voor je GeForce 2 kaart. Lees hiervoor de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415[/quote:ca8f49e375] Gedaan, en zelfs meerdere malen. (intussen wel meer dan 13 a 14 drivers, van Nvidia en van Asus) :( . En toch blijft het bij alle drivers hetzelfde. Dat vind ik ook zo vreemd dat het bij alle drivers zo raar gaat en niet bij mijn eerste drivers 6.31c. Toch bedankt voor die FAQ verwijzing ik heb er even naar gekeken en zal die 29.42 downloaden van Nvidia, want die draait volgens deze pagina het beste (wat is de definitie daarvan?) op een Geforce 2. Ook wel vreemd is het dat dit zelfde PC spel (unreal tournament 2003), het wel "perfect" doet op een 500 Mhz met een PineApple Geforece2 met 32MB. Driverversie 14.10, detonator 3, geeft geen problemen. Wil ik deze zelfde detonator installeren voor mijn eigen Grafische kaart, zegt windows 98: "Deze driver die u geselecteerd hebt is niet echt voor uw hardware geschikt weet u het zeker?" Toch wel vreemd :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...