Ga naar inhoud

test 9800XT @ C!T


Aanbevolen berichten

nu las ik laats een (relatief kleine) test van de radeon 9800 XT in julie Uber blad.. en ik zag met betreking van de test en drivers niet echt iets wat nu echt goed is: CAT 3.7??! 3.9 is al uit.. Detonator 45.xx ?? forceware is al uit.. en dan de test zelf unreal 2003??! dat spel zit volgensmij VOL met cheats (voornamelijk nVidia) en er staat in de test dat de core van de XT op 420 loopt ik d8 tog echt dat het 412 was?? Kan iemand van julie redacteurs wat meer uitlechen, info geven en vooral wat meer tests geven. Ik vertrouw eigelijk al die online internet tests niet met betreking tot populaire sites omkopen e.d. Ik wil julie ECHTE mening e.d. horen! ik wil tests zien van games die bijna nooit worden gebruikt voor benchmarking! (cheating's) Ook gewone gebruikers van dit forum mogen hun bevindingen posten. dank u wel alvast. Met vriendelijke groet Vincenzo
Link naar reactie
Cat 3.9 zijn idd uit, maar deze drivers zijn erg slecht voor games. 3.7 hebben ze mss een forced install gedaan want normaal werkt dit niet :-? Core is idd 412, mem 365. Volgens mij valt het met cheats in UT2003 wel mee hoor :wink: Dat benchen is maar een bijzaak, het gaat meer om de game, en waarom zouden ze dan cheaten oid. :roll:
Link naar reactie
Een dergelijk artikel word niet een dag voordat de Computer! totaal van de persen rolt geschreven, op het moment van schrijven waren dat de meest actuele drivers. CV en ik zijn de enige op dit forum met een Radeon 9800XT. Ik ben erg tevreden over mijn Radeon 9800XT, wat wil je nog meer weten? En natuurlijk Slashhead, dat is overigens ook diegene die het artikel hebben geschreven. De Core loopt inderdaad op 412mhz, zie ook de FAQ
Link naar reactie
Klik is op die link van CV? Die werkt niet. CV heeft op dit moment geen score, laat hem die maar eens posten de score die hij ooit had, die 7800 punten heeft hij gehaald met een overgeklokte P4 op bijna 4 ghz en een zwaar overgeklotke Radeon 9800 PRO. beiden met watercooling, tja daar kan ik met mijn systeem niet tegenop. hij heeft nu een Athlon 64 3200+ met een Saphire Radeon 9800XT, de score die hij daar mee haalt heeft hij nog nooit gepost.
Link naar reactie
oke RD ik wil dat alle games wordne getest die je maar ken testen eigelijk dus je zet de 9800 XT naast de 5950 ultra en vergelijkt enzo ik kan bij paradigit een 9800 XT voor 499 euro krijgen en een 5950 Ultra voor net iets minder ik iwl dus ff weten wat nu echt beter is niet overclokced en zonder driver cheats.. i kweet dat ati niet cheat allen in nature van 3d mark is het bekend maar verder niet nVidia cheat in alles wat xe kunnen cheaten..
Link naar reactie
mmm, ik heb geen GeForce FX 5950 Ultra. Slashhead heeft er dacht ik nog wel een liggen. Ik val dus af. Overigens zou ik voor de 9800XT gaan, die heeft een betere en snellere FSAA+ANISO combinatie en is sneller in DirectX 9 games. de games en drivers moeten zwaar worden geoptimaliseerd worden voor de FX 5x00 serie als het om DirectX 9 games gaat.
Link naar reactie
Ik ben het met RD eens, de 9800XT zal is zeker beter dan de FX5950, net zoals de 9800pro beter is dan de FX5900....Je ziet nu ook aan 3d mark 03, waar nvidia altijd hoger scoorde, dat de optimalisaties eruit zijn gehaald. In de 3.4 build scoort de hoogste FX nu 7700, dit is 1300 minder dan eerst :wink: Hier is trouwens mijn score RD, toen ik net alles draaide op 2300mhz sloeg ie weer vast door de te hoge agp rate...Daar kunnen die xt kaarten totaal niet tegen :-? [url]http://service.futuremark.com/compare?2k3=1567621[/url] Over 2 weken heb ik 8k en waarschijnlijk 27k, maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met overklokken, speel weer games :roll: :wink:
Link naar reactie
3dmark 2001se gebruik ik niet, is alleen itteressant als ik volgend jaar een CPU upgrade ga doen ;) ik heb alleen 1x overklokt met '03 en daar kwam ik dus niet verder dan 476. Ach ik speel me games nu zonder de kaart over te klokken, (alleen de CPU loopt op 3200+ waardes) en alles loopt perfect en daar gaat het uiteindelijk om.
Link naar reactie
ik heb mijn core van mijn huidige kaard standaard voor games op 365 draaien als ik ga bencehn zet ik ff case open en ventilater er op en dan zet ik de core op 374 das echt max van kaard.. maari kwil dus een XT of de niewe nVidia ik kan de nVidia voor 479 krijgen en de ATI voor 499 de nVidia is van XFX en de ATI is van connect 3d ik neem aan dat XT veel beter is dus dan neem ik die maar is het merk goed met betrekking tot de koeler??
Link naar reactie
[quote:face4f2452="Red Dragon"]3dmark 2001se gebruik ik niet, is alleen itteressant als ik volgend jaar een CPU upgrade ga doen ;) ik heb alleen 1x overklokt met '03 en daar kwam ik dus niet verder dan 476. Ach ik speel me games nu zonder de kaart over te klokken, (alleen de CPU loopt op 3200+ waardes) en alles loopt perfect en daar gaat het uiteindelijk om.[/quote:face4f2452] Idd, ik speel ook weer veel games :wink: Draai cpu nu op 2250mhz en kaart op 425/390 (niet dat je dan het verschil merkt :P ) Heb in 1 spel soms wat haperingen, lotr return of the king, denk dat dat door geheugen komt :roll: :wink: Volgens mij heeft de connect3d gewoon de standaard heatsink voor de xt. Goede heatsink, ook wel geschikt voor wat overklokken, maar niet zoals die van RD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...