Ga naar inhoud

videokaar uitbereiden


Aanbevolen berichten

[quote:955a83c35b="metal gear"]Ik wilde weten hoe ik mijn video kaart van 8mb kan verhogen naar bijvoorbeeld 16 mb. dit is mijn videokaart: SiS 630s Ultra AGP Video Controller[/quote:955a83c35b] Over wat voor kaart hebben we het dan precies? Is het een kaart die op het moederboard zit geïntegreerd? Dan is het soms wel mogelijk om in te stellen hoeveel geheugen hij mag gebruiken. Als het gewoon een losse kaart is moet je idd upgraden.
Link naar reactie
[quote:4f9d5d65e9="computer_nerdo"][quote:4f9d5d65e9="vincenzo"]dan heeft ie meer geheugen..[/quote:4f9d5d65e9] maar zou hij dan wel door de driver worden herkend enz.?[/quote:4f9d5d65e9]Dit klinkt een beetje dom maar: Nee, zowieso zouw het soldeer werk niet goed gaan omdat het bijna nano technologie ie het kan goed gaan op een kaart waarop 128MB kan maar alleen de 64MB chips zijn gesoldeerd.
Link naar reactie
Lekker onnodig off-topic over solderen ..... hmmm *zucht* [quote:bd18e1abad="jackdegek"]Over wat voor kaart hebben we het dan precies? Is het een kaart die op het moederboard zit geïntegreerd? Dan is het soms wel mogelijk om in te stellen hoeveel geheugen hij mag gebruiken. Als het gewoon een losse kaart is moet je idd upgraden.[/quote:bd18e1abad] Precies. Ik vermoed dat die videokaart geïntegreerd is (1 pagina Google); maar ik weet niet of het geheugen voor die kaart van het gewone geheugen wordt genomen (Shared) of niet. Mocht dat zo zijn, dan kan je dat ik je BIOS instellen. //metal gear Is het puur uit interesse of een 'must'? Een laptop, trouwens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...