Ga naar inhoud

Brute geforce 2 kaart


Aanbevolen berichten

Hoi, Eigenlijk best grappig... Een paar jaar geleden kocht ik op de HCC dagen een Leadtek geforce 2 TI met 64 mb geheugen. Leuke kaart in die tijd. Nu: Nog steeds mijn ouwe trouwe geforce...zwaar overgeclocked met coolbits... Maar : Gek genoeg : Unreal toernament 2003: alles aan (behalve anti aliasting) 32 bits kleur hoog detail 1024*786 draait perfect!! Mercedes world racing: 32 bits kleur detail hoog 1152*786 NFS underground: 1024*768 32 bits kleur draait perfect En zo kan ik nog wel even doorgaan.. Die Geforce van me draait na die paar jaar eigenlijk alle spellen nog perfect! :lol: Mijn systeem: AMD XP2400+ @15*150=2250 Mhz 768 MB PC2100 Asus A7v266 mobo Is dit heel uitzonderlijk?
Link naar reactie
//@Ceasar120 Ik ben wel benieuwd naar jouw definitie van "perfect" :wink: Er zijn nu al aardig wat demo's die ik echt niet meer lekker op mijn GF2 kan spelen.... ik moet er nu ook maar aan geloven om te gaan upgraden :( Ik heb alleen nog genoeg plezier met de wat oudere spellen :) Tot aan mijn upgrade "recycle" ik die weer. BTW, hoe "uitzonderlijk bruut" heb je je Gf2 Ti overgeclocked?
Link naar reactie
[quote:d7e20b55f8="jackdegek"]ik ben idd ook wel benieuwd naar ceasars definitie van perfect. Kun je misschien de benchmarks van ut2003 draaien? Dan kun je framerates noemen.[/quote:d7e20b55f8] Ut2003 (demo) draaide nog wel aardig met mijn Gf2 zolang ik het detail gemiddeld liet (én 16bit). "aardig" is boven de 20 minimaal voor mij. Kijk, de Unreal2 demo kan ik ook mooi spelen met een FPs van 25~30, maar niet boven de 640*480, want anders was de FPS soms beneden de 15; dodelijk "schokkend" (letterkijk en figuurlijk) om lekker een FPS te spelen. Overclocken hielp amper, trouwens. Om de nieuwste spellen te spelen red je het echt niet meer met een GF2, en met HL2 in het vooruitzicht hoop ik een betere videokaart te krijgen voordat ik dat spel koop. Gameplay is het belangrijkste, maar Graphics hebben een grote invloed op dat. Het is ook maar net wat je gewend bent. Met mijn tnt2m64 draaide UT ook 'perfect', totdat ik een GF2 kreeg en het verschil merkte :roll: :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...