Ga naar inhoud

Welk merk radeon 9600 pro?


Aanbevolen berichten

Ik wil zelf op de HCCdagen kijken naar een 9700PRO of non-pro. Alleen de 9700pro van Club3D is bij de price-watch bij Tweakers.net een dikke 200 euries goedkoper als een hercules. Club3D Radeon 9700 Pro 128MB -> €245,- Hercules Radeon 9700 Pro 128MB -> €439,- Verschil: € 194,- :roll: Nou gaat het mij er vooral om dat het goed scherp beeld geeft in 2D. In een C!T van vorig jaar was er een review van grafische kaarten waarin werd opgemerkt dat sommige kaarten een beroerd 2D beeld gaven op 19" monitoren. 't Is duidelijk dat Club3D goedkopere componenten gebruikt om de kosten te drukken, maar weet iemand of ze ook inleveren op beeldkwaliteit (had te maken met LowPassFilters dacht ik). Verders kan ik ook geen tests vinden van Club3d VS Hercules qua prestaties. Greetingz!
Link naar reactie
[quote:d29d30922d="Jaymz21"]Ik wil zelf op de HCCdagen kijken naar een 9700PRO of non-pro. Alleen de 9700pro van Club3D is bij de price-watch bij Tweakers.net een dikke 200 euries goedkoper als een hercules. Club3D Radeon 9700 Pro 128MB -> €245,- Hercules Radeon 9700 Pro 128MB -> €439,- Verschil: € 194,- :roll: Nou gaat het mij er vooral om dat het goed scherp beeld geeft in 2D. In een C!T van vorig jaar was er een review van grafische kaarten waarin werd opgemerkt dat sommige kaarten een beroerd 2D beeld gaven op 19" monitoren. 't Is duidelijk dat Club3D goedkopere componenten gebruikt om de kosten te drukken, maar weet iemand of ze ook inleveren op beeldkwaliteit (had te maken met LowPassFilters dacht ik). Verders kan ik ook geen tests vinden van Club3d VS Hercules qua prestaties. Greetingz![/quote:d29d30922d] De Kwalitiet van de 2 kaarten die je opnoemt zijn volgens mij identiek aan elkaar , alleen het enige verschil is de hoeveelheid software je erbij krijgt toch ? correct me if iam wrong. Greetz
Link naar reactie
[quote:cbe0c183bd="Jaymz21"]Ik wil zelf op de HCCdagen kijken naar een 9700PRO of non-pro. Alleen de 9700pro van Club3D is bij de price-watch bij Tweakers.net een dikke 200 euries goedkoper als een hercules. Club3D Radeon 9700 Pro 128MB -> €245,- Hercules Radeon 9700 Pro 128MB -> €439,- Verschil: € 194,- :roll: Nou gaat het mij er vooral om dat het goed scherp beeld geeft in 2D. In een C!T van vorig jaar was er een review van grafische kaarten waarin werd opgemerkt dat sommige kaarten een beroerd 2D beeld gaven op 19" monitoren. 't Is duidelijk dat Club3D goedkopere componenten gebruikt om de kosten te drukken, maar weet iemand of ze ook inleveren op beeldkwaliteit (had te maken met LowPassFilters dacht ik). Verders kan ik ook geen tests vinden van Club3d VS Hercules qua prestaties. Greetingz![/quote:cbe0c183bd] Als je echt gaat voor de beste 2d prestaties, heb je dan een matrox kaart wel eens overwogen? die zijn echt goed in 2d prestaties.
Link naar reactie
[quote:88ab901dd7="Jaymz21"]Ik wil zelf op de HCCdagen kijken naar een 9700PRO of non-pro. Alleen de 9700pro van Club3D is bij de price-watch bij Tweakers.net een dikke 200 euries goedkoper als een hercules. Club3D Radeon 9700 Pro 128MB -> €245,- Hercules Radeon 9700 Pro 128MB -> €439,- Verschil: € 194,- :roll: [/quote:88ab901dd7] lol KIJK ff eerst waar en wat... die hercules word niet meer geleverd werd verkocht bij http://www.riddermedia.nl/ die down is, deze prijs is van 30-09 ....ruim 20 dagen geleden dus.... is een ghost in de pricewatch ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...