Ga naar inhoud

LG tft kopen?


Aanbevolen berichten

Hey Ik kan bij m'n nieuwe PC de volgende tft krijgen: LG TFT Flatpanel Flatron L1710S; 17 inch TFT; 1280x1024; 0.28 mm; TCO 99 LCD Module Type 17" (45.97 cm) - TFT LCD Pixel Pitch 0.28 x 0.28 mm Display Area 359 (H) x 287.53 (V) mm Pixel Configuration RGB Stripe Arrangement Wide Viewing Angle Tech. IPS Surface Treatment Hard Coating (3H), Anti-Glare Electronical Interface LVDS Blacklight Unit 4 CCFL Lamps Resolution 1280 x 1024 @ 60 Hz Display Colors 16.5M Colors (24 bit) Brightness (Typical) 200 cd/m2 Contrast Ratio (Typical) 400:1 (Typical) Response Time 16 ms (Max.) Viewing Angle Horizontal Right/Left 160 Degrees Vertical Up/Down 140 Degrees H-Scanning Frequency 31 ~ 80 KHz V-Scanning Frequency 56 ~ 120 Hz Signal Input Video RGB Analog/0.7 Vp-p/75 ohms Sync Separate/Composite/Sync on Green OSD Control Key Power OSD On; Off (1)/Menu Select (+/-2) Function Adjust (+/-2)/Brightness/Contrast/Auto Adjust/H/V Position/OSD Time/Color Select/OSD Position/Language (5)/Mode Recall/Image Size PC Connection 15-Pin D-Sub Plug & Play DC 1/5B, USB (Option) Power Supply DC 12 V 5.8 A DPM Power Consumption 60 W (On)/15 W (Standby, Suspend)/5 W (Off) Standards (Certifications) Safety UL/CSA/TUV-GS/SEMKO/NEMKO EMC FCC CLASS B/CE X-RAY DHHS/HWC/ROV Low Radiation MPR-II, TCO-99 Ergonomic ISO 9241-3 Power Saving NUTEK/EPA VCCI-2/GOST/C-TICK Nou ben ik geen super gamer maar toch speel ik graag een spelletje. Nou weet ik dat een tft vaak wat traag is bij het opbouwen en vaak word gezegd dat als je tevreden ben met wat je heb je dat beter kan houden maar omdat ik wat ruimte gebrek heb zou een tft een uitkomst bieden. Ik heb nu een ilyama vision master 1402 17 inch Zou dit een goede keus zijn?
Link naar reactie
Ik hou het nog maar even lekker bij m'n CRT van ilyama ik ben er nog een beetje huiverig voor. In de winkel zag het er nou ook niet echt super uit, twas niet verkeerd maar toch. Ook de verkoper vertelde mij dat bij een snelle game het wat traag werd met opbouwen, ook dat was niet zo erg hinderlijk zichtbaar maar toch. Mensen die hem alleen voor kantoor, inet en afentoe een game gebruiken kan ik um zeker aan raden want het beeld is wel lekker scherp, maar voor wat meer games hou ik het iig nog bij m'n crt. Thnx voor de reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...