Ga naar inhoud

AGP8X kaart in een AGP4X mobo?


Aanbevolen berichten

Yo Ik heb een Asus a7v266 mobo...met 4x agp.. Kan ik hier zonder problemen een Ati RAdeon 9600 pro inzetten? Merk ik dan veel van snelheidsverlies doordat ik maar 4x agp heb? Verder heb ik 2 7200rpm harddisks, een geoc-de cpu 2400+, een tv kaart, audigy 2, netwerkkaart, dvd brander...en een 300 watt voeding... Is het dan ook aan te raden een sterkere voeding aan te schaffen? Thx..
Link naar reactie
[quote:cb373ea32a="Ceasar120"]Yo[/quote:cb373ea32a] yoyoyo.... [quote:cb373ea32a="Ceasar120"]Kan ik hier zonder problemen een Ati RAdeon 9600 pro inzetten? [/quote:cb373ea32a] jup [quote:cb373ea32a="Ceasar120"] Merk ik dan veel van snelheidsverlies doordat ik maar 4x agp heb? [/quote:cb373ea32a] nope [quote:cb373ea32a="Ceasar120"] Verder heb ik 2 7200rpm harddisks, een geoc-de cpu 2400+, een tv kaart, audigy 2, netwerkkaart, dvd brander...en een 300 watt voeding... Is het dan ook aan te raden een sterkere voeding aan te schaffen?[/quote:cb373ea32a] ligt eraan hoe goed je 300 watt voeding is, maar grote kans dat het prima werkt mits je geen extreem gekke dingen doet :) ik weet niet zeker in hoeverre je ocde 2400+ aan je voeding trekt ;) je komt vanzelf erachter of het niet echt puik gaat.... beetje kijken hoe zwaar de voltages schommelen en of je systeem instabiel word :) [quote:cb373ea32a="Ceasar120"]Thx.. [/quote:cb373ea32a] graag gedaan
Link naar reactie
:D :D :D Beter dat dit kan.. Ehm mijn XPtje draait momenteel op 2250 Mhz... Maar door warmte kan die niet verder..het wachten is nu op een zalman 7000Acu koeler.. :D Dan moet hij ook verder.. Eventueel ook de videokaart overclocken.. (als een radeon 9600 pro dit goed kan) En niet te vergeten mijn harddisks oc-en.. :lol: Kunnen wel wat meer stroom krijgen...12000 rpm ofzo :wink:
Link naar reactie
[quote:1b2f2ba78d="Ceasar120"]:D :D :D Beter dat dit kan.. Ehm mijn XPtje draait momenteel op 2250 Mhz... Maar door warmte kan die niet verder..het wachten is nu op een zalman 7000Acu koeler.. :D En niet te vergeten mijn harddisks oc-en.. :lol: Kunnen wel wat meer stroom krijgen...12000 rpm ofzo :wink:[/quote:1b2f2ba78d] zalman staat niet echt bekend om OC blokken... ... hdd oc-en.. heel makkelijk.... Raid 0 ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...