Ga naar inhoud

2ehands R9700pro ...twijfel ^_^


Aanbevolen berichten

Eigenlijk wil ik zoiets niet vragen maar ik twijfel :) Ik kan een Hercules radeon 9700 pro kopen voor 225 euro nou is hercules een goed merk maar voor 260 euro koop je een nieuwe club3d. maar het is toch goedkoper.... en van een goed merk... Hebben jullie suggesties ideetjes aanmerkingen opmerkingen? ps: inclusief factuur/garantie : en dit vond ik hier het beste passen dus niet in V&A ofzo :P edit: 1e topic dat ik open :P whohooo
Link naar reactie
Die Hercules Radeon 9700PRO kan maximaal een jaar oud zijn. In dat geval zou ik eerst even willen kijken (en luisteren!) naar de staat van het mooie 'gouden' koelertje op die kaart. Mocht de kaart nog niet zo oud zijn en je redelijkerwijs de verkoper kunt vertrouwen op dat 'ie de kaart 'normaal' gebruikt heeft dan zou ik absoluut voor de Hercules gaan, zeker als je nog de factuur en dus garantie bij hebt (plus alle meegeleverde accesoires en evt. spellen?). De club3d is een prima reference-kaart, maar hij is 35 euro duurder en zonder de mooie extra's die de Herculeskaart wel heeft. 8) Probeer trouwens nog wat van die prijs af te krijgen trouwens, helemaal als die al een jaar oud is. Bovendien is het niet zo gemakkelijk om nog een club3d R97PRO te krijgen dacht ik... De Radeon 9700PRO en de 9800non-pro zijn op dit moment heel mooie en goed presterende kaartjes die ik iedereen met een beetje beperkt budget en een gamershart van harte kan aanbevelen!
Link naar reactie
Nou, kan je er alles over vertellen hehehe... Heb er ook 1 gekocht 2e hands, alleen is nu RMA ri. Guillemot. Man, ik was zo blij en ineens .... bij een driverinstall ging ie. Raad je aan de Herculesdrivers te blijven gebruiken. T'is een mooie kaart en voelt beter aan dan de Club3D qua kwaliteit. Ik wacht met smart op m'n nieuwe Hercules.
Link naar reactie
[quote:2605104741="Red Dragon"]Een radeon 9700 PRO van Hercules voor 225 Euro is een goeie prijs, hoe oud is de kaart eigenlijk? zit er nog garantie op? (altijd handig als je het verhaal van AswinW kent) Die kaart is een echte aanrader[/quote:2605104741] Zekerrrrrr.. handig ja. Kan je een hoop geld schelen en ergernis. Ik draai nu met een oud kaartje uit 1997, diamond stealth II met 4 Mb d'rop.
Link naar reactie
[quote:92de8e2f31="Bosje"]Gevoelsmatig zeg ik NIET DOEN :. reden, waarom zou je zo'n goede kaart weg willen doen ? (ja 9800 XT zal men zeggen, is dat wel waar) Blijft dus over : is er iets geks mee aan de hand ? Dus iets dat je niet snel tegenkomt, maar wel fout is.[/quote:92de8e2f31] gheghe nou ik haal em persoonlijk op dus als er iets fout is ..... :roll: dan heb ik nog wel wat vrienden..... misschien PC-prive oid.... dell bak met 9800 whatever.... en er zit zowizo nog garantie op :) en me gf2gts loopt ook niet ineens weg dus de backup is redelijk :P
Link naar reactie
[quote:2723b0e7d8="Bosje"]Gevoelsmatig zeg ik NIET DOEN :. reden, waarom zou je zo'n goede kaart weg willen doen ? (ja 9800 XT zal men zeggen, is dat wel waar) Blijft dus over : is er iets geks mee aan de hand ? Dus iets dat je niet snel tegenkomt, maar wel fout is.[/quote:2723b0e7d8] Onzin, ik heb mijn Radeon 9700 van nog geen 8 maanden oud verkocht omdat ik een Radeon 9800XT wou, er zijn echt wel meer Freaks als ik in Nederland hoor 8) //Vandread Prima specs voor een gemiddelde game pc ism die radeon 97000PRO
Link naar reactie
[quote:8e6a8cdb54="Red Dragon"]Gemiddeld vanuit mijn optiek, die van jou is anders.[/quote:8e6a8cdb54] Ik heb het niet over mijn optiek maar eerder over aantallen wat gemiddeld is..... statisties gezien zal de gemiddelde gamer waarschijnlijk nog geen eens boven de GF4ti uitkomen aangezien een groter deel hieronder zit dan erboven. Ik lul niet over mijn standpunt/oogpunt maar gewoon over de harde cijfertjes! >_< ah heerlijk oftopic gelul snachts :P wanneer komt er een Chattopic? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...