Ga naar inhoud

Voodoo 3 en max. 16 kleuren


Aanbevolen berichten

Hallo, sinds geruime tijd heb ik naast m'n GeForce 3 AGP een Voodoo 3 2000 PCI draaien. Dit is altijd goed gegaan (mits de PCI in de bios als primary stond aangegeven), ook met de overstap naar Windows XP (spellen draaien doe ik toch niet op de Voodoo 3, dus de standaard drivers voldeden). 1024x768x32-bits op 85 Hz, allemaal zonder problemen. Totdat ik na een weekend terugkwam en het maximale ineens 640x480x16-kleuren was. Vlak voordat ik weg ging heb ik de Voodoo nog prima kunnen gebruiken, niks geinstalleerd of veranderd, en in het weekend is m'n PC ook niet aangeweest (zelfs niet zonder mijn kennis, ik krijg een SMS als ie aangaat). Ondertussen al een stuk of 3 nieuwe drivers geprobeerd, inclusief schijnbaar geoptimaliseerde Dozer drivers. De videokaart in een ander slot geprikt en teruggegaan naar de XP drivers, maar niets helpt. Hij blijft tot maximaal 16 kleuren gaan. Een nieuwe dual-head videokaart staat op m'n verlanglijstje, maar de high-end kaart die ik dan direct wil valt nog eventjes buiten m'n budget. Aangezien de kaart nog wel iets doet vermoed ik dat ie niet compleet 't loodje heeft gelegd, dus misschien heeft iemand hier iets vergelijkbaars meegemaakt... Alvast bedankt, Mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...