Ga naar inhoud

Radeon 9600 pro BRAVO?


Aanbevolen berichten

gewoon even zoeken met google, ik kwam toen deze review tegen: http://www.gamershell.com/reviews_PowercolorRADEON9600ProB.shtml The “Bravo Edition” continues the ongoing trend among hardware manufacturers to push the limits of the original specifications of the technology. In this case Powercolor chose to keep the 9600Pro chip at the default 400MHZ core clock speed but to push the memory clock speed up to 680MHZ - 80MHZ more than the conventional 9600Pro speed rating. Hij is dus sneller dan de PRO 8)
Link naar reactie
[quote:910cdd7829="Red Dragon"]gewoon even zoeken met google, ik kwam toen deze review tegen: http://www.gamershell.com/reviews_PowercolorRADEON9600ProB.shtml The “Bravo Edition” continues the ongoing trend among hardware manufacturers to push the limits of the original specifications of the technology. In this case Powercolor chose to keep the 9600Pro chip at the default 400MHZ core clock speed but to push the memory clock speed up to 680MHZ - 80MHZ more than the conventional 9600Pro speed rating. Hij is dus sneller dan de PRO 8)[/quote:910cdd7829] Dank, maar zou je even met mij mee willen kijken op de site van powercolor? Is die PRO EZ dan de "oude" Pro en die nieuwe Bravo een uitbreiding "naarboven"?
Link naar reactie
[quote:0f309b4a0d="Red Dragon"]Ik weet niet waar jij kijkt maar op http://www.powercolor.com.tw/ is het allemaal best duidelijk. daar staat ook de Bravo edition bij. en geen EZ Ik zou gewoon die Bravo Edition aanschaffen als die niet te duur is[/quote:0f309b4a0d] als jij op die pagina kijkt zie je rechts een aantal types. Kijk daar bij 9600 Series en dan zie je ook een 9600 PRO EZ versie. Kijk maar
Link naar reactie
De EZ is volgens mij de gewone PRO van Powercolor. Het probleem met merken als powercolor is dat ze nogal eens afwijken met hun core en mem speed en onduidelijke namen er op na houden. Altijd leuk met die Taiwanese bedrijfen (Gainward is er ook erg goed in) de Bravo is echter een positieve kaart omdat deze sneller is dan de normale PRO. Als je perse een Powercolor wilt zou ik voor de Bravo gaan zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf
Link naar reactie
[quote:dcf6fb0a68="Red Dragon"]De EZ is volgens mij de gewone PRO van Powercolor. Het probleem met merken als powercolor is dat ze nogal eens afwijken met hun core en mem speed en onduidelijke namen er op na houden. Altijd leuk met die Taiwanese bedrijfen (Gainward is er ook erg goed in) de Bravo is echter een positieve kaart omdat deze sneller is dan de normale PRO. Als je perse een Powercolor wilt zou ik voor de Bravo gaan zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf[/quote:dcf6fb0a68] in een Duitse test stelde die EZ een beetje teleur. Dus die laat ik dan maar schieten. Bedankt voor info \
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...