Ga naar inhoud

Vervangende kaart voor GF2 MX


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn oma is al een paar jaar bezig met computers. Ze heeft een AMD 1400 Mhz, met een Geforce 2 MX (ik dacht 400, maar kan ook 200 zijn). 512 geheugen, leukleukleuk. Nu is haar moederbord "geploft" na een onduidelijke reden. Het moederbord is vervangen onder garantie, maar de videokaart is ook kapot. Die wordt gedeeltelijk vergoed. Wat voor videokaart moet er nu in? Ze doet veel met beeldbewerking van foto's, draait veel films, met een tvkabeltje, dus er moet ook een goede tv-out op zitten. Ik zat zelf te denken aan de Geforce FX 5200, van MSI, zo'n ding met een afstandsbediening. Het budget is tot +/- 100 euro. Games speelt ze niet of nauwelijks. Alleen ik af en toe :roll: Can you help me?
Link naar reactie
Als je geen of niet veel games speelt is die MSI 5200 een goede keuze, maar als je wat meer wilt en er langer mee wilt doen dan zou ik voor een Radeon 9600 gewoon of pro gaan of iets van 5600. Ik heb vorig jaar 17 oktober een GF4 MX-440 gekocht en ik ben nu weer aan een nieuwe toe :evil: . ik ga denk ik ATi Radeon 9600 Pro kopen want ik speel wel vaak games. Die MX-440 stond voor die tijd ongeveer gelijk aan een 5200 nu (ook een budgetmodel). Ik hoop dat je eruitkomt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...