Ga naar inhoud

Ati Radeon 9800xl?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

RD: Heb ik dus net al gedaan. Great minds think alike :P on-topic weer: Ik kan me herinneren dat er een belgisch forum/site was waar info op stond van alle Aldi/Medion/Lifetec pc's. Misschien dat daar meer info opstaat? Ik zal even zoekn of ik het kan vinden. Misschien weet iemand anders die site ook? edit: Site is dus www.lifetec.be. Op het forum zie je alles per PC gesorteerd, maar de nieuwste is de 2,66 GHz. De nieuwe staat er dus nog niet op.
Link naar reactie
[quote:5cce266b99="Red Dragon"]ZO zo, dat is een compleet pctje zeg en niet duur. De Radeon 9800XL zal wel een Non-Pro wezen of zo. zeker voor dat geld waar die pc voor word verkocht. De vorige Aldi pc die dit voorjaar uitkwam had een Radeon 9600TX wat ook een niet bestaand model is.[/quote:5cce266b99] De videokaarten zijn zeker Oem versie's
Link naar reactie
[quote:e5569dbfeb="Muse"]RD: Heb ik dus net al gedaan. Great minds think alike :P on-topic weer: Ik kan me herinneren dat er een belgisch forum/site was waar info op stond van alle Aldi/Medion/Lifetec pc's. Misschien dat daar meer info opstaat? Ik zal even zoekn of ik het kan vinden. Misschien weet iemand anders die site ook? edit: Site is dus www.lifetec.be. Op het forum zie je alles per PC gesorteerd, maar de nieuwste is de 2,66 GHz. De nieuwe staat er dus nog niet op.[/quote:e5569dbfeb] Ik wil graag ff benadrukken dat er verschil zit tussen LifeTec en Medion. Want LifeTec zuigt:) Jurrie
Link naar reactie
[quote:eb35e5bb9d="Jursch"][quote:eb35e5bb9d="Muse"]RD: Heb ik dus net al gedaan. Great minds think alike :P on-topic weer: Ik kan me herinneren dat er een belgisch forum/site was waar info op stond van alle Aldi/Medion/Lifetec pc's. Misschien dat daar meer info opstaat? Ik zal even zoekn of ik het kan vinden. Misschien weet iemand anders die site ook? edit: Site is dus www.lifetec.be. Op het forum zie je alles per PC gesorteerd, maar de nieuwste is de 2,66 GHz. De nieuwe staat er dus nog niet op.[/quote:eb35e5bb9d] Ik wil graag ff benadrukken dat er verschil zit tussen LifeTec en Medion. Want LifeTec zuigt:) Jurrie[/quote:eb35e5bb9d] Ehhhh......Alle Aldi Pc's zijn van Medion. Lifetec levert hier in Nederland en blijkbaar ook in België de support namens Medion. Lifetec=Medion dus. Dus als je Lifetec bagger vind, vind je hetzelfde van Medion. :)
Link naar reactie
[quote:c3c4593b29="Red Dragon"]Ik heb de folder van deze pc nu ook thuis en wat me opvalt is dat deze videokaart 2 standaard VGA aansluitingen heeft, de normale Radeon kaarten hebben 1 VGA en 1 DVI aansluiting, deze 9800XL dus niet.[/quote:c3c4593b29] Dat viel mij dus ook al op. Nu moet ik mijn 17" tft weer via de 'normale' weg gaan aansluiten :evil: . Heeft iemand eigenlijk enig idee waarom dat zo is? @ Red Dragon: Foldertje is wel laat bij jou. Ikzelf had hem vrijdag al :D en de rest van de mensen in de wijk hebben hem zaterdag middag persoonlijk vanmij in de brievenbus gekregen. Overigens moest hij uiterlijk dinsdag (dus vandaag) om 12:00 uur bezorgd zijn. Scenic20
Link naar reactie
Zal het beter zijn om zo'n dongle te halen dan de dvi kabel aan het scherm te vervangen voor een vga exemplaar. Ik heb bij mijn scherm namelijk ook een normale vga kabel gekregen. Offtopic: Ik loop mijn foldertjes al 3 jaar zeer trouw, ben nog nooit te laat geweest, en meestal veel te vroeg (zaterdag in de bus terwijl ze pas uiterlijk dinsdag 12:00uur bezorgd moeten zijn. Hoe eerder hoe meer nieuwjaarsfooi misschien :)) Scenic20 (verheug me op morgen, ga een uurtje voor opening vast voor de deur hangen :P)
Link naar reactie
http://www.golem.de/showhigh.php?file=/0311/28524.html&wort[]=aldi&wort[]=8080 In dit Duitse artikel staat het een en ander over de kaart verteld. Na wat ik ervan begrijp is dat het om een speciaal ontwikkelde kaart voor medion gaat gebaseerd op chipset van de 9800. En hij heeft 8 pipelines en zal door windows als 9800 pro gezien worden. Al met al een goede kaart lijkt me en denk dat geen van aankomende gebruikers van dit systeempie hoeft te klagen
Link naar reactie
Ik lees daar dat het om een 350core/310mem(620DDR) kaart gaat. Ter vergelijking: Radeon 9800 325Core/290mem(580DDR) Radeon 9800X[b:f1636744f9]L[/b:f1636744f9] 350Core/310mem(620DDR) Radeon 9800 Pro 380Core/340mem(680DDR) Radeon 9800X[b:f1636744f9]T[/b:f1636744f9] 412Core/365mem(730DDR) Verder is het volgens dat artikel inderdaad een 8 pipeline/256bit kaart. hij zit dus precies tussen de non-pro en de Pro in, erg nette kaart dus.
Link naar reactie
[url]www.gsc.be[/url] is dus de andere belgische site voor Aldi PC`s Voorts, Medion en Lifetec, alle medionproducten hebben een MD nummer, zet je inplaats van MD dan LT dan heb je het Lifetec nummer, op de medionsite worden deze aanduidingen ook samen en of door elkaar gebruikt. Het Aldi aanbod in Duitsland kent een aanbod voor noord duitsland en een voor het zuiden. In het zuiden is de naam Lifetec wat gangbaarder (geweest ?)
Link naar reactie
Nou ik heb hem hier staan, die aldi pc. Mag hem alleen nog niet uitpakken. (na het eten, eerst huiswerk van me ma). Het was overigens vanochtend een regelrechte chaos bij de aldi :evil: . Ik was er om 7:30 (opening 8:30) en er stonden zeker al 20 mensen. Om 8:00 uur kwam er bewaking die nummertjes uit ging delen voor het geval er om 8:30 al meer mensen waren dan de voorraad. Kreeg nummertje 21 op een voorraad van 130. Om 5 voor half 9 toen ik naar binnen mocht was nummer 104 reeds verstrekt. Na meer dan een half uur voor de kassa gestaan te hebben en het inmiddels 9 uur was (1 kassa voor 100 mensen met een pc :evil: ) was de bewaking plakkaten op het raam aan het plakken dat ze uitverkocht waren... Binnen een half uur dus de voorraad op. Vanavond mijn bevindingen (zeker van de grafische kaart) Scenic20
Link naar reactie
[quote:da910a80ab="scenic20"]Okee afgesproken :D . Als eerte even een 3D mark er overheen en natuurlijk een paar foto's van dat mooie kassie maken :P @ Vandread Enne waar moet ik screendumps van maken? [/quote:da910a80ab] ach we zullen je maar op je woord geloven van de 3dmarks :P zet de compare urltjes maar gewoon neer... ben ook wel beetje nieuwsgierig naar hoe de kaart eruit ziet, have fun iig... zal wel eitje zijn voor de rest, aansluiten en gaan met die banaan :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...