Ga naar inhoud

Goedkoop systeemje


Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb een goedkoop systeemje in me hoofd: Asrock K7S8X 3.0 moederbord AMD Duron 1600 Kingston 256ddr pc2100 PC case MIDI V-Line Hitachi Deskstar 7K250 40gb NEC 1,44 MB floppydrive LiteOn LTD-165 DVD Internet Keyboard OEM B58B Wheel Mouse Belinea 103026 Moitor Dit alles is ok, maar de moederbord is 1xAGP, kan ik wel een 8xAGP kaart kopen en aansluiten, en dat het ook werkt, misschien wel wat trager maar, ik moet het weten, dezse meoderbord moet ik nemen. Graag reacties
Link naar reactie
[quote:9bc934d74b="zpolat"]Ok beetje opgelucht, maar is het wel mogelijk op een 1xAGP 2x/4x/8x AGP aan te sluiten?[/quote:9bc934d74b] met 1x AGP bedoelen ze dat er 1 AGP slot op je moederbord zit :P bijv 1x AGP, 5x PCI, hier heb je dus 1 AGP slot en 5 PCI sloten, het heeft niets met de snelheid van je Slot te maken.. Volgens mij zijn er de afgelopen 4/5 jaar geneens AGP 1x sloten gemaakt.. Je moet er van uit gaan dat er een 4x of een 8x AGP slot op zit, de verschillen hiervan zijn nihil en je kunt er gewoon een redelijk moderne AGP kaart inzetten, 4x kaart in 8x slot werkt en vice versa ook :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...