Ga naar inhoud

Diamond drivers


Aanbevolen berichten

[quote:63e89db49a]Kaartje is uit 1997. Ik zal 's ff kijken[/quote:63e89db49a] Zo das nog een oudje :D . Ik heb hier ook drie van die Diamond kaartjes: 2x Stealth2 G460 en 1x ViperV550. Ben er harstikke tevreden over die dingen, alleen de driversupport van Diamond is waardeloos. de originele drivers hebben ook altijd die IncontrolTools (of hoe ze ook heten :wink: ) Die drivers zijn echt waardeloos, ze verraggen heel je syteem. Maar prima kaartjes voor i-net :D
Link naar reactie
[quote:f7ad1236f6="AswinW"]Brbnts, jij begrijpt het. DIAMONDSMM is uit de lucht. Waarom, die fabrikant is al enige tijd geleden gestopt en R&D afdeling overgenomen. dus, waar kan ik een Diamond Stealth driver downloaden ? XP of win2000. Verder welke stealth -> Stealth II, 4 Mb kaartje. Alvast bedankt.[/quote:f7ad1236f6] word in het geheel niet ondersteund wilde het ook proberen namelijk kan hooguit als vga worden gedraaid na zoektocht voor normale drivers ben ik gaan zoeken naar de chipset drivers..... en die bestaan dus niet voor XP of 2k :roll:
Link naar reactie
Kijk eens of je hier iets mee kunt. Diamond maakt(e) zelf geen grafische chips, dus zouden generieke drivers wel moeten kunnen werken. http://www.zhangduo.com/unknowndeviceidentifier.html Kom je er hier niet me uit, dan rest je niet anders dan de kaart eruit te schroeven, alles noteren wat erop staat, en met die gegevens aan het zoeken te slaan. Het FCC id wil ook nog wel eens wat opleveren.
Link naar reactie
Maar het schijnt dus, dat Diamond weer uit de mottenballen gehaald is of wordt. Misschien dat dat de kans op nieuwe drivers wat vergroot. Je zou ook nog eens bij Via kunnen kijken, S3 is ooit door hen overgenomen. Het is trouwens wel een heel oud kaartje. Je zou ook een iets nieuwere op de kop kunnen tikken. Alle ati en nvidia kaarten worden bij mijn ondersteund in XP. De simpelste van beiden zijn beter dan wat je hebt, en kosten minder dan 25 euro, tweedehands helemaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...