Ga naar inhoud

welk merk videokaart?


Aanbevolen berichten

Sommige fabrikanten willen nog wel eens wat sneller geheugen op de kaart zetten, of goed overklokbare chips selecteren. Maar daar betaal je dan ook grif voor. De nieuwere videokaarten van ATI en Nvidia komen verder veelal uit dezelfde fabriek, dus zijn eigenlijk alleen de stickertjes en de koelers wat anders. En natuurlijk meegeleverde software, adapters en kabels.
Link naar reactie
Het ligt eraan of je wilt overklokken. Ik kwam er bijv achter dat ik beter geen club3d had kunnen kopen :( Als je gaat overklokken kun je beter een iets beter merk zoals (bij ati) hercules, sapphire, asus kopen. Deze hebben meestal net wat betere geheugen chippies dan bijv club3d. En voor de rest gaat het idd voornamelijk op features, bijv geleverde spellen, VIVO editions etc....
Link naar reactie
[quote:56797db90d="gerben"]Sommige fabrikanten willen nog wel eens wat sneller geheugen op de kaart zetten, of goed overklokbare chips selecteren. Maar daar betaal je dan ook grif voor. [b:56797db90d]De nieuwere videokaarten van ATI en Nvidia komen verder veelal uit dezelfde fabriek, dus zijn eigenlijk alleen de stickertjes en de koelers wat anders[/b:56797db90d]. En natuurlijk meegeleverde software, adapters en kabels.[/quote:56797db90d] dus me gf4 mx440 kan best een 9700pro met andere sticker zijn :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...