Ga naar inhoud

Directx 9 driver voor matrox g450


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, waar kan ik directx9-drivers voor mijn matrox millenium g450. Het zit zo: Ik heb commandos 3 geinstalleerd, maar die vraagt om directx9 -drivers, maar die kan ik niet vinden op de site van matrox, er staat in de handleiding van het spel dat die kaart wel ondersteunt wordt. Ik weet het, het is absoluut geen kaart om te gamen, maar er komt ook een andere aan, maar ik wil wel weten waar dit aan ligt. alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:c9269ab614="Mr. 18"]Ik heb een vraagje, waar kan ik directx9-drivers voor mijn matrox millenium g450. Het zit zo: Ik heb commandos 3 geinstalleerd, maar die vraagt om directx9 -drivers, maar die kan ik niet vinden op de site van matrox, er staat in de handleiding van het spel dat die kaart wel ondersteunt wordt. Ik weet het, het is absoluut geen kaart om te gamen, maar er komt ook een andere aan, maar ik wil wel weten waar dit aan ligt. alvast bedankt[/quote:c9269ab614] Ik denk zo dat je DirectX 9 bedoelt in plaats van DirectX9 Drivers. je kan ze downloaden op > [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=141d5f9e-07c1-462a-baef-5eab5c851cf5&displaylang=en[/url] Dat is DirectX 9.0b die moet je ook hebben . Succes ermee ! :P
Link naar reactie
[quote:8706134250="Mr. 18"]Ik heb een vraagje, waar kan ik directx9-drivers voor mijn matrox millenium g450.[/quote:8706134250] sim-pol die bestaan niet, directx9 = directx9 :P zowel je vidcard drivers als directx zou je gewoon de recentste moeten installeren, het hele zootje is backwards compatible ......en anders heb je dus gewoon een probleem :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...