Ga naar inhoud

Nieuw scherm


Aanbevolen berichten

hoe kom je daar bij? Dit zijn de specs Prijs: € 399,00 Omschrijving: Onze standaard 17 inch TFT monitor varieert van merk. Het assortiment bestaat o.a. Lite-On, FS en Hansol. Alle merken hebben 3 jaar on-site garantie. Technische specificaties: - Display Type 17 inch TFT LCD - Pixel Pitch 0.264 x 0.264 mm - Display Area (HxW) 404 x 322 mm - Contrast Ratio 250:1(min.), 400:1(typ.) - Viewing Angle 115 degree(V.), 140 degree(H.) - Display Colors 16.7M colors (8 bits) - Resolution SXGA (1280 x 1024) @ 75Hz (Analog 75Hz) - Brightness 250 cd/m ² - Response Time Tr: 15ms Tf: 25ms - Interface Analog RGB - 15-pin D-sub, Speaker Out/ Audio In Jack
Link naar reactie
[quote:cda828ff3b="double_V"]Een zoektocht door dit forum levert heel veel informatie op maar samengevat: Ga voor A merken: Sony Illiyama (ofzo) Philips etc.. belangrijk is een response snelheid van <25 ms, hierbij geldt hoe kleiner = beter. Dit ivm schaduwefecten. Op prijsvergelijkingssites kan je qua prijs e.e.a. uitzoeken.[/quote:cda828ff3b] Weet u misschien ook enkele "vergelijkingssites"?
Link naar reactie
In die prijsklasse is de kwaliteit uiteraard minder (kleurechtheid en inkijkhoek), maar als je eisen idd. niet te hoog zijn, zijn er best een paar leuke opties: Acer AL712 Belinea 101725 Hansol H750 Heb zelf de Acer AL707, prima schermpje, ook voor gamen, alleen de invalshoek is niet zo super, dus denk ik minder geschikt voor films kijken. Eerste echte merk-schermpje is de Philips 170B2M, maar die ken ik zelf niet. Samsung heeft ook goedkope LCD-schermen, maar die vallen best tegen t.o.v. eerder genoemde budgetmerken. Samsung is wel top in CRT, maar da's off-topic :wink:
Link naar reactie
Als je Computer Totaal Lid bent: C!T 5 (Mei nummer) Blz: 18 Daar spreken ze al over 475,- minimaal dan heb je ook met een redelijk response tijd. Voor 499,- had je er al een met een response tijd van 20 ms, maar die had wat kleine helderheids verschillen in de hoeken. Maar ik denk dat je nog eve door moet sparen of op de HCC beurs kopen, aangezien het een trend is om een TFT scherm te hebben zal het er daar wel van barsten! (Nog 3 weekjes....... 8) :wink: )
Link naar reactie
Tijdens de HCC is het qua pixelfouten Russische roulette. Je weet immers 100% zeker dat je het scherm niet ter plekke kunt controleren en terugbrengen wegens een pixelfout is meestal niet toegestaan in verband met de normen die de fabrikanten aanhouden met betrekking tot het aantal toegestane pixelfouten. Je kunt beter meer betalen en een scherm in de buurt kopen of online bij een zaak die pixelgarantie geeft, want je blijft je aan zoiets ergeren.
Link naar reactie
Ik geef BrigitteW gelijk, een vriend van mij heeft ong een half jaar geleden op een PC dump dag ook een tft gekocht, met garantie tot de deur. Had helaas wel 4 dode pixels waarvan 3 precies in het midden bij elkaar... Da's nou k*t met een hoofdletter K. :evil: En natuurlijk was de beste verkoper haast niet op te sporen , en laat staan te motiveren om er wat aan te doen. Het viel volgens hem binnen de 5 dode pixel marge...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is jammer dat de voet niet verstelbaar is in hoogte, dan moet je er al snel iets onder zetten om 'm op de goede hoogte te krijgen. Jammer ook van het ontbreken van een DVI-aansluiting. Van de specificaties krijg ik geen hartkloppingen, maar aan de andere kant is de helft van de prijs zo'n mooie aanbieding, dat je je er nauwelijks een buil aan kunt vallen. Hij zal alleen niet zo denderend geschikt zijn voor games.
Link naar reactie
[quote:4aa99c1d7a="double_V"] Had helaas wel 4 dode pixels waarvan 3 precies in het midden bij elkaar... [/quote:4aa99c1d7a] das toch reuze handig voor FPS games :roll: kan je gewoon de crosshair uitzetten :wink: zoals johan zei: ieder nadeel heb ze voordeel.... opzich wel vervelend trouwes..... ik koop nog liever 2ehands dan op een beurs dan... gewoon langs gaan en werkend te zien vragen 8)
Link naar reactie
Kun je op die speciale HCC test stand op de HCC beurs niet ook je monitor late testen? Dat doen ze toch wel? Anders kun je iemand van een stand met werkende computers erop vragen of je aub um mag testen. Dat doen ze heus wel. Dus als je dan op de HCC wil kope moet je dat zeker doen want het wordt garantie kenne veel standhouders daar niet.... :roll: Maar soms zeggen merken dat hun monitor aan zon standaard voldoed dat er geen dode pixels in zitten. Als dat is kun je dan geen andere krijgen van distribeuteur van het merk?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...