Ga naar inhoud

Elke keer vastloper


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb in recente spellen steeds vastlopers, zoals Tiger Woods 2004, Age of Mythology en Warcraft 3 you name it. Het lijkt erop dat op momenten dat er echt wat van de grafische kaart wordt gevraagd de boel vastloopt. Ik heb een Asus Geforce 4 Ti V9280. Mijn vermogen van m'n voeding is ruim voldoende want die is 500 W ofzo. Verder heb ik zat geheugen. Ik heb er laatst zo'n Zalmann koeler opgezet maar dat maakt ook miks uit. Ik kan een lange tijd spelen maar na een tijdje hangt ie. Ik weet dat die dingen heet worden maar in een normale kast, niet overgeklokt moet dat toch geen probleem geven ?? Als ik er een huis-tuin en keuken ventilator opzet met de kast open heb ik geen problemen. Mijn vraag: Is dit normaal of hoort dit niet voor te komen als je niet overklokt ? Wim
Link naar reactie
Nou, op de voeding zitten twee fans.. En verder voor de processor. Voor de rest niks. Ook niet meer voor de videokaart want daar heb ik nu zo'n fanless Zalman koeler op zitten (Hij liep ook vast met de originele fan van Asus..) Geen casefan. Maar zo'n kaart zou toch niet mogen vastlopen bij het eerste de beste 3D spel dat ie tegenkomt. Ik overclock niks. 1,2 Ghz processor en een moederbord van Aopen by the way
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...